تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,124 بازدید
  • بدون نظر

صفحه ساز وردپرس چیست

بهترین صفحه ساز وردپرس چیست؟

در این مطلب آموزشی٬ در مورد صفحه ساز ها و چرایی استفاده از صفحه ساز ها برای طراحی سایت با وردپرس صحبت می کنیم و اینکه کامل ترین صفحه ساز برای وردپرس کدام افزونه هست؟ امکانات اصلی این افزونه چیست؟

صفحه ساز چیست؟

از زمانی که وردپرس حوضه فعالیت خودش را از وبسایت های وبلاگی به شرکتی و فروشگاهی گسترش داده است، ساخت صفحات وبسایت را خیلی آسان کرده است. قبلا نیاز بود که صفحه سازی و چینش المان های خود را به دست کدنویس های وبسایت بسپارید تا تغییرات مورد نیاز را برای شما انجام دهند و شاید پس از اتمام کار، آن چیزی که انتظار داشتید را تحویل شما ندهند و برای جلوگیری از نزاع بین طرفین، مجبور به استفاده از طراحی مشابه می‌شدید. اما در حال حاضر، وردپرس کار را برای کاربران خود، آسان نموده است. به این صورت که با قالب های جدیدی که طراحان قالب وردپرس و خدمات صفحه سازی که در کنار آن به کاربران ارائه میدهند، می توان در عرض چند دقیقه یک صفحه به شکل دلخواه خود داشته باشید. یکی از بخش های اساسی در هر قالب حرفه ای، صفحه ساز آن قالب می باشد.

صفحه سازهایی مانند:

  • visual composer

  • muffin builder

  • Divi builder

  • Themify builder

  • و…

که به راحتی با Drag & Drop میتوانید، المان های مختلف را در صفحه خود قرار دهید و صفحه را به راحتی و بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی برای شما می سازد. کار با صفحه ساز ها به این شکل می باشد که یک پنل در اختیارتون قرار میگیرد و می توانید المان های خود را به راحتی در صفحه قرار دهید، صفحه خود را بسازید و پس از ذخیره، خواهید دید که صفحه شما به شکل دلخواه شما در آمده است.

افزونه Visual Composer

از بین صفحه ساز هایی که در بالا لیست کردیم، ویژوال کامپوسر از بهترین و محبوب ترین صفحه ساز وردپرس و همچنین محبوب ترین افزونه وردپرس نیز می باشد و می توان گفت که بیشترین فروش را در بین کلیه افزونه های وردپرسی، افزونه ویژوال کامپوسر داراست. در نتیجه ویژوال کامپوسر، افزونه ای است که میشود به آن اعتماد کرد؛ زیرا بیش از 75٪ از قالب های حرفه ای وردپرسی، از این افزونه استفاده می‌کنند و مورد تایید اکثر طراحان وب می باشد. همچنین برند های معروفی همچون ایسوس و کوکاکولا از این صفحه ساز استفاده می‌کنند.

ویژگی های افزونه ویژوال کامپوسر

  • استفاده آسان و قابلیت کشیدن و رها کردن: بوسیله این افزونه به راحتی میتوان المان های خود را در صفحه با drag & drop(کشیدن و رها کردن) و چپ چین کردن و تنظیمات هر المان را به شکل کاملا گرافیکی به راحتی انجام داد.

  • قابلیت ریسپانسیو: کلیه المان های این افزونه، ریسپانسیو می باشد و بدون هیچ مشکلی در گوشی موبایل و دیگر پلتفرم ها قابل مشاهده می باشد.

  • قابل توسعه: این افزونه بر روی قالب ها امکانات جدید و یا المان های جدید برای صفحه سازی اضافه می‌کند.

  • دارای add-on های پیشرفته: این افزونه دارای امکانات بیشتری در بخش add-on های خود می شود که با نصب و راه اندازی این افزودنی ها، امکانات بسیار حرفه ای را می توان به بخش صفحه ساز خود افزود و از آن ها استفاده نمود.

 

موفق باشید.

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط