تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,828 بازدید
  • بدون نظر

افزونه عیب یابی وردپرس

عیب یابی وردپرس با Health Check

هنگامی که مشکلی در سایت وردپرسی شما رخ میدهد، نیاز است که با یک برنامه نویس یا طراح سایت مشکل را در جریان بزارید و تقاضا کنید خطای سایت تان را رفع کنند. با افزونه ای که معرفی میکنم میتوانید تا حدودی مشکل را برطرف کرده و نیازی به شخص دیگری نداشته باشید.

افزونه Health Check تعدادی چک در نصب وردپرس خود را برای شناسایی خطاهای پیکربندی رایج و مسائل شناخته شده انجام خواهد داد.

نحوه کار با افزونه Health Check

همانند همیشه افزونه را نصب و راه اندازی کنید. پس از فعال سازی افزونه، منو جدیدی به نام Health Check در پیشخوان وردپرس اضافه می شود. وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید و در این بخش 5 تب موجود است. به بررسی تک تک آنها می پردازیم.

افزونه عیب یابی وردپرس

Health Check

در این بخش گزارشاتی از امکانات موجود برای وبسایت ما در نظر گرفته شده. هر کدام که اوضاع خوبی دارند با تیک سبز مشخص است.

Debug Information

این بخش مربوط به هر آنچه در وبسایت شما قابلیت اجرایی شدن دارد، است که در هنگام نصب و فعال‌سازی قالب و افزونه با نسخه‌های آن‌ها ایجاد می‌شود. به کمک این بخش می‌توانید اندازه واقعی فایل‌ها، قالب‌های غیرفعال شده، افزونه‌های غیرفعال، اطلاعات سرور، فایل‌های دسترسی و غیره را مشاهده کنید.

php information

در این بخش اطلاعات مختلفی از قسمت هایی که دارای تنظیمات php در سرور هستند، دریافت می‌کند. اکثر افراد از این بخش استفاده نمی‌کنند در صورتی که احتمالا وجود خطا در این قسمت به مراتب بیشتر است.

troubleshooting 

در این بخش می‌توانید تمام مشکلات ساتی وردپرسی خود را بیابید و عیب یابی کنید، فقط کافیه روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید.  سپس، یک منوی رفع عیبیابی به نوار مدیریت شما افزوده می شود که به شما امکان می دهد افزونه ها را به صورت جداگانه فعال کنید، به قالب فعلی خود بازگردید و حالت عیب یابی را غیرفعال کنید.

موفق و پیروز باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده