تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 3,933 بازدید
  • بدون نظر

معرفی هاست لینوکس پرسرعت وب هاست فا

سلام به دوستان گرامی

امروز می خوام یک هاست پرسرعت و با کیفیت بهتون معرفی کنم که خدمات حرفه ای میزبانی وب و ثبت دامنه و خرید دامین را با اشتیاق و علاقه خاصی انجام میدن و شما را راضی نگه میدارن در واقع آنها فقط به سود خود فکر نمی کنند بلکه با اخلاق حرفه ای خدمات هاستینگ پرسرعت و با کیفیت ارائه می دهند. در اغلب مواقع وب هاست فا تعداد سایت هایی که روی هر سرور هاست می نماید تعداد کمی هست و اور سل نمی کند و با در نظر گرفتن اصول فنی و داشتن تجربه چندین ساله کیفیت عالی سرویس را حفظ نموده اند با خرید هاست لینوکس از این سرویس دهنده معتبر علاوه بر حفظ امنیت سایت شما، بکاپ گیری رایگان روزانه نیز در سروری جداگانه گرفته می شود که باعث می شود شما با خیال راحت فقط به مدیریت سایت خود بپردازید و مسائل فنی را به کارمندان وب هاست فا بسپارید.

 


پکیج های هاست سی پنل وب هاست فا دارای تنوع و کاربری های مختلف بوده و همه نیازهای کاربران با بودجه های مختلف را پوشش می دهد و اگر سایت پربازدیدی دارید میتوانید از پکیج های هاست لینوکس اختصاصی وب هاست فا نیز استفاده کنید. با خرید هاست سی پنل اختصاصی شما در واقع منابع یک سرور مجازی و حتی در حد سرور اختصاصی را بدون نیاز به خرید سرور اختصاصی و بدون داشتن هیچ دانشی در زمینه مدیریت سرور در اختیار می گیرید و از سر درد و کلافگی و دردسرها و هزینه های مدیریت سرور راحت می شوید.

 

تمامی سرویس ها دارای آپتیام و پایداری بیش از 99.99 درصد بوده و با توجه به استفاده از درایوهای SSD پیشرفته ، سرعت فوق العاده خوبی در اختیار شما قرار می دهند ، حتما می دانید سرعت بالا و بدون قطعی بودن و آپتایم بالای سرویس باعث افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو و گوگل می شود، بیشتر سایت های مشتریان وب هاست فا در صدر نتایج گوگل قرار می گیرند .حتما می پرسید چرا؟ چون گوگل سایت های پرسرعت را دوست دارد و ارزش بالایی برای آنها در نظر می گیرد ، پس حتما دقت کنید با خرید سرویس های میزبانی لینوکس وب هاست فا سرعت ، کیفیت و امنیت را یکجا بدست می آورید. بنده حتما خرید هاست پرسرعت از این سایت را به شما توصیه می کنم.

 

پشتیبانی این سرویس دهنده نیز بصورت لایو چت و تیکت و تلفنی می باشد که با توجه به رضایت مندی بالا و فیدبک های مشتریان از لحاظ پشتیبانی نیز رده بندی خوبی را به خود اختصاص داده است بطوری که حتی وقتی سوالی ازشون می پرسید که بی ربط به مسائل هاستینگ است و زمان هایی که وظیفشون هم نیست جواب می دهند و با اخلاق خوب به کاربر کمک می کنند و راهنمایی مفید می دهند.

 

یک ویژگی خوب دیگه که این سرویس دهنده هاست سی پنل داره اینه که هیچ وقت سایتها را بدون اخطار قبلی مسدود نمی کند حتی اگر بیش از پولی که دادید از منابع مصرف کنید ، اکثر هاست ها زمانی که بیش از حد منابع مصرف کنید بدون اخطار و خودکار مسدود می کنند، اما وب هاست فا در این زمینه هم برتری دارد.

 

از ویژگی های دیگر این سرویس دهنده که می توانم از آن نام ببرم قابلیت انتخاب و استفاده از تمامی نسخه های PHP و انجام تنظیمات PHP توسط خود کاربر هست که کمتر هاستی این امکان را ارائه می دهد با این امکان خود کاربر بدون نیاز به مراجعه به پشتیبانی می تواند تنظیمات PHP مورد نیاز خود را اعمال کند.

 

و در آخر پیشنهاد بنده این هست که با خرید هاست لینوکس از وب هاست فا یک بار برای همیشه خیال خود را از بابت هاست و میزبانی وب راحت کنید و با خیالی آسوده مشغول کسب درآمد و مدیریت تجارت و وب سایت خود شوید.

موفق و پیروز باشید .

Avatar

درباره نویسنده : محمد

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط