تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,041 بازدید
  • بدون نظر

امروزه استفاده از سیستم مدیریتی بسیار محبوب وردپرس در بسیاری از سایت ها مشاهده می شود و مهاجرت از سایر سیستم های مدیریتی به وردپرس مشهود است ! اما آیا استفاده از وردپرس فقط توسط مرورگر امکان پذیر است؟ خیر ! از آنجا که استفاده از سیستم وردپرس بسیار زیاد است ، نرم افزار وردپرس برای اندروید نیز طراحی و توسعه یافته است . در این مطلب با نرم افزار وردپرس برای اندروید در خدمت شما کاربران محترم ایکس اسکریپت هستیم . توسط نرم افزار نرم افزار وردپرس برای اندروید قادر خواهید بود سایت وردپرسی خود را از طریق دستگاه اندرویدی خود کنترل کنید . برخی از قابلیت های نرم افزار وردپرس ، قابلیت ارسال مطالب ، قابلیت تایید ، حذف و ویرایش دیدگاه کاربران ، قابلیت ایجاد و ویرایش صفحات و … می باشند . در ادامه با برخی از ویژگی های اپلیکیشن حرفه ای وردپرس برای اندروید همراه ایکس اسکریپت باشید .

نرم افزار وردپرس برای اندروید

در حال حاضر برای دستگاه های اندروید و  IOS اپلیکیشن وردپرس در دسترس می باشد . یکی از قابلیت های مهمی که در آخرین نسخه از اپلیکشن وردپرس در دسترس قرار گرفته است ، قابلیت رمز گذاری و استفاده از کد پین برای امنیت وردپرس می باشد . در نسخه های قبلی این امکان وجود نداشت اما در این نسخه کاربران می توانند با انتخاب پسورد برای اپلییشن خود ، از ورود سایر افراد به این اپلیکیشن خودداری کنند . امکان دیگری که در این نرم افزار افزوده شده است ، امکاناتی است که در بخش بارگذاری فایل ها در نظر گرفته شده است ؛ کاربران می توانند در این بخش حداکثر حجم فایلی که می خواهند بارگذاری کنند را انتخاب نمایند و همچنین نام فایل را تغییر دهند ! امکان دیگری که در نسخه جدید این اپلیکیشن قرار گرفته است ، امکاناتی است که برای نویسندگان در نطر گرفته شده است . وردپرس با بررسی اعتبار سنجی نویسندگان سایت به آنها قابلیت حذف مطالب و همچنین بازگردانی آنها را نیز داده است تا کاربران بتوانند مطالب خود را حذف و یا بازگردانی نمایند . در آخرین نسخه ای که از این نرم افزار یعنی نسخه ۴.۹ منتشر شده است ، قابلیت های جدید و فوق العاده ای افزوده شده است .

برخی از ویژگی های نرم افزار وردپرس برای اندروید نسخه ۴.۹ :

  • قابلیت ارسال ، ویرایش و حذف مطالب در وردپرس
  • قابلیت تایید ، پاسخ ، حذف و ویرایش نظرات در وردپرس
  • قابلیت ایجاد و ویرایش صفحات در وردپرس
  • و …

برخی از ویژگی های اضافه شده در نسخه ۴.۹ :

  • قابلیت تعیین پسورد و کد پین برای ورود به نرم افزار وردپرس
  • قابلیت افزایش حداکثر حجم فایل برای بارگذاری در نرم افزار
  • از بین رفتن محدودیت نویسندگان برای حذف و ویرایش مطالب

امیدواریم از این نرم افزار نهایت استفاده و بهره را ببرید و نظر خود را درباره نرم افزار وردپرس با کاربران دکتر وردپرس به اشتراک بگذارید .

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط