تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,730 بازدید
  • بدون نظر

سلام و روز خوش خدمت همراهان عزیز؛
به فرم های عضویت در وبسایت ها دقت کرده اید!! معمولا مدیران سایت برای افرادی که عضو سایت می شوند، امتیازاتی را قائل می شوند!! برای مثال بعضی از محتواهای سایت فقط برای کاربرانی که عضو سایت می باشند قابل مشاهده است.
اما در این مقاله از ایکس اسکریپت می خواهیم به شما روشی را معرفی کنیم که درآن پیغام هایی را فقط برای کاربرانی که وارد حساب کاربری خود شده اند نمایش دهید مثلا خوش آمدید و یا هر مورد دیگری و البته میتوانید اطلاعیه هایی را نیز جای این متن قرار دهید

نمایش متن برای کاربران وارد شده به سایت

نمایش متن برای کاربران

در حالت عادی شما وبمستران وردپرسی می توانید به بازدید کنندگان سایت خود بگویید برای مشاهده بیشتر مطالب یا برای استفاده از امکانات دیگر به عضویت در سایت شما در آیند. حال شما می توانید با در نظر گرفتن امتیازاتی برای اعضای سایت تان، کاربران را به عضویت در وب سایت تشویق کنید. اما این آموزش کمی کمتر جلو رفته است و فقط به شما می آموزد که چگونه میتوانید پیام خاصی را به نمایش در آورید.

نمایش متن برای کاربران وارد شده به سایت وردپرس

در ادامه قطعه کدی را مشاهده می کنید که در حین ورود بازدیدکنندگان به سایت پیامی را به آنها نشان می دهد!! شما می توانید قطعه کد زیر را در هر بخشی از قالب وردپرس تان که می خواهید پیام نمایش داده شود، قرار دهید.

<?php if ( is_user_logged_in() ) { echo 'Welcome, registered user!'; } else { echo 'Welcome, visitor!'; }; ?>

اما شما ممکن است بخواهید از پیام های خاصی در بخش های مختلف استفاده کنید که فقط با شورت کد ها قابل انجام است که به روش زیر میتوانید این قابلیت را در کد های کوتاه قرار داده و در هر جایی که مورد نیاز است استفاده کنید

function member_only_shortcode($atts, $content = null)
{
    if (is_user_logged_in() && !is_null($content) && !is_feed()) {
        return $content;
    }
}
add_shortcode('member_only', 'member_only_shortcode');

از شورت کد زیر می توانید در نوشته ها و مطالب سایت خود استفاده کنید:

[member_only]User is logged in.[/member_only]

در نهایت شما میتوانید برای اعضای وب سایت خود احترام بیشتری قائل باشید و خوش آمد ها و اطلاعیه هایی برای آن ها با این روش قرار دهید.

موفق و پیروز باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط