تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,251 بازدید
  • بدون نظر

 اجازه دادن به کاربران برای ویرایش نظرات

 

ویرایش نظرات در وردپرس این امکان را برای سایت شما فراهم میکند تا کاربران شما قادر باشند وقتی دیدگاهی را ارسال می کنند اقدام به ویرایش آن و حتی درخواست حذف دیدگاه ارسالی خودشان را داشته باشند و شما هم وظیفه دارید تا وقتی کاربری درخواست حذف دیدگاه را داشت اقدام به حذف کردن آن دیدگاه بکنید. مطمئنا برای خود شما هم بارها و بارها هم پیش اومده که وقتی در سایتی اقدام به ارسال دیدگاه می‌کنید با غلط‌های املایی مواجه شوید و از اونجایی که امکان ویرایش نظرات در وردپرس به صورت پیشفرض وجود ندارد نمیتوانید کاری انجام دهید. ما در این مقاله از ایکس اسکریپت به شما آموزش میدهیم که چگونه به کاربران خود اجازه دهید تا نظرات خود را ویرایش کنند.

 

اجازه دادن به کاربران برای ویرایش نظرات در وردپرس

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Simple Comment Editing نصب و فعال کنید. پس از فعال شدن، افزونه به طور پیش فرض به کاربران شما اجازه می دهد تا در 5 دقیقه، نظرات خود را تغییر دهند و پس از 5 دقیقه دیگر نمیتوانند کاری انجام دهند. شما می توانید این محدودیت زمانی را از قسمت تنظیمات>> Simple Comment Editing تغییر دهید.

 

 اجازه دادن به کاربران برای ویرایش نظرات

 

از این بخش میتوانید مدت زمان دلخواه خودتان را تعیین کنید تا در این زمان کاربران قادر به مدیریت نظرات خودشان در وردپرسباشند. با این حال، توصیه می شود که حد مجاز را کمتر از 30 دقیقه تعیین کنید زیرا هدف این است که کاربران بتوانند خطاهای خودشان را درست کنند.

 

هنگامی که تنظیمات خود را انجام دادید فراموش نکنید که بر روی دکمه Save Options کلیک کنید تا تنطیمات شما ذخیره شود. حال توصیه میکنیم که یک نظر آزمایشی درباره هر یک از پست های خود داشته باشید و میتوانید قابلیت افزونه را مشاهده کنید.

 

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید مدت زمانی که کاربر قادر به ویرایش دیدگاه خودش در وردپرس خواهد بود به صورت شمارش معکوس در وردپرس نمایش داده میشود و گزینه‌های ویرایش دیدگاه و درخواست حذف هم برای آن ها در دسترس خواهد بود که میتوانید با کلیک روی آن ها اقدام به ویرایش یا درخواست حذف دیدگاه خودتان در وردپرس بکنید.

 

 اجازه دادن به کاربران برای ویرایش نظرات

 

در صورتی که شما گزینه ویرایش دیدگاه را انتخاب کرده باشید تصویر پایین برایتان نمایش داده میشود و قادر به ویرایش دیدگاه خودتان در وردپرس خواهید بود.

 

 اجازه دادن به کاربران برای ویرایش نظرات

 

پس از اتمام کار، فراموش نکنید که بر روی دکمه Save کلیک کنید تا نظرات شما بروز شود.

 

اگر قصد دارید که نظرتان را حذف کنید، باید بر روی دکمه Delete کلیک کنید و برای شما یک پنجره نمایان میشود و از شما درباره حذف دیدگاه سوال میپرسد.

 

 اجازه دادن به کاربران برای ویرایش نظرات

 

ما امیدواریم که این مقاله در ایکس اسکریپت به شما کمک کرده باشد تا بتوانید به کاربران خود این امکان را بدهید تا بتوانند نظرات خود را تغییر دهند.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده