تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,613 بازدید
  • بدون نظر
ساخت خبرخوان اتوماتیک

به تازگی، یکی از کاربران ما پرسید که چگونه می توانند یک خبرخوان اتوماتیک در وردپرس ایجاد کنند. Autoblog یک سایت خودکار وردپرس است که محتوا را از منابع دیگر می کشد و آنها را منتشر می کند. در این مقاله از ایکس اسکریپت ما به شما نحوه ایجاد وبلاگ در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Autoblog در وردپرس چیست؟

Autoblog یا یک وبلاگ خودکار وب سایتی است که به طور خودکار محتوا را از وب سایت های دیگر با استفاده از خوراک RSS می کشد. به طور عمده این اصطلاح با محتوای محرمانه و وبلاگ های اسپم مرتبط است. با این حال، بسیاری از سناریو های بسیار خوب و سودآور برای ابزارهای خودکار بلاگ سازی وجود دارد.

به عنوان مثال، یک وبلاگ به صورت خودکار می تواند برای ایجاد وب سایت سرپرستی که اخبار را در مورد موضوعات خاص جمع آوری کند و سپس آنها را تحت یک سقف قرار دهد. یک وبلاگ خودکار نیز می تواند در اینترانت شرکت و وب سایت های خصوصی استفاده شود. پس از گفتن این، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد وبلاگ در وردپرس کنیم.

ساخت Autoblog یا خبرخوان اتوماتیک در وردپرس

این پلاگین رایگان است، اما برای این آموزش شما افزونه های افزوده شده در Feed Bundle Advanced Feeds را نیاز خواهید داشت. هنگامی که تمام افزودنیها را نصب کرده اید و فعال شدند، به سادگی از افزونه RSS Aggregator بازدید کنید و گزینه افزودن جدید را برای افزودن یک منبع تغذیه جدید بزنید .

ساخت خبرخوان اتوماتیک

ابتدا باید این منبع تغذیه یک عنوان را تهیه کنید و سپس URL خوراک RSS را تهیه کنید . در گام بعدی باید به قسمت Feed To Post بروید. در اینجا شما باید یک نوع پست را برای موارد وارد شده وارد کنید.

ساخت خبرخوان اتوماتیک

این می تواند تصاویر را از منابع خوراکی به طور خودکار وارد کند و آنها را در کتابخانه رسانه وردپرس خود ذخیره کند .همچنین می تواند اولین تصویر را در محتوا بگیرد و از آن به عنوان تصویر برجسته استفاده کند. همچنین شما باید این گزینه ها را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید . صفحه جدید منبع تغذیه اضافه دارای گزینه های بسیاری دیگر است. شما می توانید آنها را بررسی کنید و آنها را با نیازهای خود تنظیم کنید .

شما می توانید از فیلتر کلمه کلیدی برای وارد کردن یا حذف محتوای مطابق با کلمات یا تگ های خاص استفاده کنید. شما همچنین می توانید محتوای سفارشی را قبل یا بعد از مقاله منبع اضافه کنید.

هنگامی که تمام مراحل شما انجام  شد، روی دکمه Publish Feed کلیک کنید. اکنون می توانید بخش پست خود را ببینید و موارد وارد شده را به سایت وردپرسی خود خواهید دید .در صورت نیاز، فرآیند را برای افزودن منابع تغذیه بیشتر تکرار کنید.

ساخت خبرخوان اتوماتیک

 افزودن سریع منابع تغذیه چندگانه برای خبرخوان سایت

اضافه کردن هر منبع تغذیه و تنظیم آنها یک به یک می تواند یک کار خسته کننده باشد. در اینجا نحوه اضافه کردن چندین فید را به صورت همزمان با استفاده از تنظیمات مشابه می توانید پیدا کنید. به RSS Aggregator » Settings بروید و سپس بر روی برگه Feed To Post کلیک کنید. در اینجا شما می توانید تنظیمات پیش فرض برای خوراک برای ارسال افزودنی پیکربندی کنید. این تنظیمات به تمام منابع تغذیه ای که در مرحله بعدی اضافه می کنید اعمال می شود

ساخت خبرخوان اتوماتیک

سپس شما باید نام و آدرس منبع تغذیه خود را اضافه کنید. نام و URL تغذیه را با کاما و فضایی جدا کنید. یک منبع تغذیه را در هر خط اضافه کنید .

ساخت خبرخوان اتوماتیک

سپس بر روی دکمه bulk import کلیک کنید تا سریعا تمام منابع خوراک را به وبلاگ خود اضافه کنید.

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا خبرخوان اتوماتیک را در وردپرس ایجاد کنید.

موفق باشید .

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط