تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,505 بازدید
  • بدون نظر

بخش دیدگاه های وردپرس یکی از اساسی ترین و مهم ترین بخش های وردپرس می باشد که کاربران با آن سر و کار دارند و قابلیت اشتراک گذاری نظرات کاربران در آن وجود دارد ؛ گاهی اوقات برخی از کاربران اقدام به ارسال نظراتی بسیار طولانی می کنند که در واقع فایده ی چندانی نه برای شما و نه برای سایر کاربران ندارد و فقط نوشته های طولانی را به شما تحمیل می کنند ! برای رهایی از چنین مشکلاتی پیشنهاد ما محدود کردن طول نظرات کاربران در وردپرس می باشد ؛ ساده ترین راه حل استفاده از افزونه هایی می باشد که چنین کاری را برای شما انجام می دهند که پیشنهاد ما استفاده از افزونه Greg’s Comment Length Limiter می باشد که به راحتی می توانید طول نظرات خود را مدیریت کنید . در این مطلب قصد آموزش محدود سازی طول نظرات در وردپرس را داریم که با استفاده از کد مربوطه می توانید طول نظرات ارسالی کاربران را محدود نمایید . در ادامه با ما و آموزش محدود سازی طول نظرات در وردپرس همراه باشید .

 آموزش محدود سازی طول نظرات در وردپرس

برای ایجاد محدودیت در نظرات کاربران کافی است تکه کد زیر را در فایل توابع قالب وردپرس یا همان Function.php قرار دهید تا نظرات کاربران شما محدود شوند و از ارسال نظرات طولانی در سایت خود جلوگیری کنید :

</pre>
<pre>add_filter( 'preprocess_comment', 'wpb_preprocess_comment' );
 
function wpb_preprocess_comment($comment) {
    if ( strlen( $comment['comment_content'] ) > ۵۰۰۰ ) {
        wp_die('Comment is too long. Please keep your comment under ۵۰۰۰ characters.');
    }
if ( strlen( $comment['comment_content'] ) < ۶۰ ) {
        wp_die('Comment is too short. Please use at least ۶۰ characters.');
    }
    return $comment;
}
</pre>
<p style="text-align: justify;">

توسط کد بالا کاربران سایت شما نمی توانند بیشتر از ۵۰۰۰ هزار و کمتر از ۶۰ حرف ( کاراکتر ) وارد نمایند و در صورت طولانی بودن متن پیام آنها با ارور Comment is too long. Please keep your comment under ۵۰۰۰ characters یا Comment is too short. Please use at least ۶۰ characters مواجه می شوند که می توانید این مقادیر و خطاها را شخصی سازی نمایید .

 

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط