تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,583 بازدید
  • بدون نظر

wordpress-logo

چگونه افزونه ها را بر روی وردپرس نصب نماییم ؟

1- نصب از طریق جستجوگر افزونه ها :

این روش که ساده ترین روش است برای زمانی مناسب است که شما دقیقا می دانید به دنبال چه افزونه ای می گردید و نام افزونه مورد نظرتان چیست . در این حالت برای نصب افزونه در وردپرس بدین گونه عمل می کنیم :

از منوی ” افزونه ها ” به زیر منوی ” افزودن ” مراجعه نمایید سپس مطابق تصویر زیر در باکس جستجو نام افزونه دلخواه خود را تایپ کرده و بر روی دکمه ” جستجوی افزونه ها ” کلیک نمایید تا لیست افزونه هایی که مطابق با جستجوی شما هستند به نمایش در آید.

نصب افزونه

2- آپلود و نصب افزونه از طریق داشبورد مدیریت وردپرس :

شما می توانید فایل فشرده افزونه دلخواه خود را که آن را از پیش بر روی کامپیوتر خود دانلود کرده اید از طریق پنل مدیریت وردپرس به سایت خود اضافه کنید. برای این کار بدین گونه عمل می کنیم :

از منوی ” افزونه ها ” به زیر منوی “ افزودن ” مراجعه نمایید سپس مطابق تصویر زیر بر روی لینک بارگذاری کلیک نمایید.

نصب افزونه

 

3- نصب از طریق FTP یا مراجعه به File Manager هاست :

ممکن است شما فایل افزونه را (چه به صورت فشرده و یا چه به صورت فولدر پلاگین) از پیش بر روی کامپیوتر خود دانلود کرده باشید. در این صورت کافی است از طریق FTP یا از طریق File Manager هاست به فولدر wp-content/plugins مراجعه کرده و فایل خود را در این محل آپلود کنید.

در صورت استفاده از FTP ابتدا فایل فشرده را بر روی کامپیوتر خود Extract کرده و سپس به آپلود فولدر مربوطه اقدام نمایید.

در صورت استفاده از File Manager هاست فایل را به صورت فشرده در محل مورد نظر آپلود کرده و سپس اقدام به Extract کردن آن بر روی هاست نمایید.

حالا اگر در کنترل پنل وردپرس به منوی افزونه ها مراجعه کنید خواهید دید که افزونه ای که تازه آپلود کرده اید به لیست افزونه ها اضافه شده است. برای فعال کردن آن کافی است مطابق تصویر زیر بر روی ” فعال کردن ” کلیک نمایید تا افزونه فعال شده و برای استفاده آماده شود.

Ashampoo_Snap_2016.02.25_19h52m55s_006_-2

 

  • انتشار :03 اکتبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط