تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,623 بازدید
  • بدون نظر

افزونه های پیام صوتی

سلام خدمت کاربران عزیز . امروز قراره چند تا از بهترین افزونه های پیام صوتی وردپرس رو براتون معرفی کنیم . در شبکه های اجتماعی امروزه پیام صوتی جای خود را محکم کرده است . شما اگر بخواهید سئوال خود را از دوستتان بپرسید یا اینکه پاسخ او را بدهید به راحتی میتوانید با استفاده از پیام صوتی به جای پیام متنی استفاده کنید . این کار در زمان هایی که حال و حوصله نوشتن پیام ندارید به شما کمک خواهد کرد . اگر بخواهید وبسایت خود را مجهز به این قابلیت کنید میتوانید در ادامه مطلب همراه ما باشید .

افزونه های پیام صوتی وردپرس

 

۱. Joy of Text

افزونه های پیام صوتی

این افزونه ، افزونه بسیار مناسبی برای ارسال پیامک های صوتی به کاربران میباشد . دیگر نیاز به ارسال پیامک متنی به کاربران برای تائید حساب آنها نمیباشد و با پیام صوتی به راحتی میتوان با کاربران ارتباط برقرار کرد . البته برای استفاده از وبسرویس های ایرانی باید این افزونه را ویرایش کرد . همچنین این افزونه قابلیت هماهنگی و سازگاری با ووکامرس را نیز دارا میباشد .

 

۲. SpeakPipe

افزونه های پیام صوتی

 

SpeakPipe نیز سرویس آنلاین دیگری میباشد که به کاربران شما این امکان را میدهد که برای شما از طریق سایتتان پیام صوتی ارسال کنند . این سرویس افزونه ای برای وردپرس نیز دارد که میتوانید به راحتی وردپرس را به سرویس Speakpipe متصل کنید . تمامی پیام های دریافتی از سمت کاربران به صورت مستقیم در اکنات شما در سایت speakpipe ذخیره خواهد شد . میتوان بهترین قسمت این افزونه و سرویس را این دانست که کاربر برای ارسال پیام نیاز به ثبت نام در سرویس نامبرده نخواهد داشت .

این سرویس معمولا برای سایت های پادکست زیاد استفاده میشود .

 

۳. Heyoya

افزونه های پیام صوتی

Heyoya یک سرویس و افزونه رایگان برای شما میباشد که امکان ثبت نظر به صورت صوتی را به کاربران شما میدهد . کاربران دیگر نیازی ندارند که پیام های خود را به صورت متنی برای شما بنویسند و با صدای خود به راحتی میتوانند نظر خود را ثبت کنند . همچنین این کار باعث افزایش رتبه سایت شما و بهبود سئو خواهد شد . این افزونه علاوه بر صوت امکان ثبت ویدیو و متن نیز به شما خواهد داد . شما در پنل مدیریت خود امکان بررسی نظرات را خواهید داشت و میتوانید بهترین نظرات را در وبسایت قرار دهید .

 

۴. Pipe

افزونه های پیام صوتی

 

Pipe یک افزونه برای ضبط صدا و ویدیو میباشد . این افزونه به کاربران شما این اجازه را میدهد تا به سادگی نظرات خود را به صورت صوت در سایت شما قرار دهند . شما میتوانید پیام های ویدیویی و یا صوتی را به راحتی مدیریت کنید . فرمت این گونه پیام ها به صورت MP3, MP4, MOV, FLV و … میباشد . این افزونه با اکثر قالب های بزرگ به راحتی و زیبایی کار میکند و همخوانی دارد . همچنین امکان قرار دادن پیام صوتی و تصویری در افزونه های فرم تماس نیز وجود دارد . در نتیجه کاربران میتوانند به راحتی ویدیو یا صدای خود را در هنگام ثبت فرم تماس ضمیمه کنند .

 

۵. Twilio

افزونه های پیام صوتی

 

twilio یک افزونه تماس صوتی برای وردپرس میباشد . شما میتوانید یک دکمه برای تماس صوتی درون وبسایت خود قرار دهید . سپس کاربران شما میتوانند از طریق کلیک کردن بر روی این دکمه با شما تماس تلفنی بگیرند . کاربران باید شماره خود را در فرم نمایش داده شده وارد کنند و سپس twilio با شما تماس خواهد گرفت و میتوانید با کاربرانتان در ارتباط باشید . این افزونه سازگاری کامل با ووکامرس را نیز دارد و کاربران میتوانند در صفحه محصول فروشگاه آنلاین شما با شما تماس بگیرند و سئوالات خود را مطرح کنند .

 

۶. CometChat

افزونه های پیام صوتی

 

افزونه تجاری با حداقل هزینه ۴۹ دلار ماهانه که به کاربران شما امکان گفتگو از طریق فرم گفتگوی آنلاین در سایتتان را میدهد . امکان صحبت به صورت صوتی نیز در این افزونه وجود دارد . یک گفتگوی آنلاین کامل و واقعی که به کاربران حس راحتی میدهد .

امیدوارم از این مطلب لذت و استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشویم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط