تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,036 بازدید
  • بدون نظر
قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

آیا به دنبال بهترین قالب های وردپرس برای یک وبلاگ مسافرتی هستید؟ به طور معمول، هر وبلاگ وردپرس یا موضوع کسب و کار را می توان برای وب سایت ها و وبلاگ های سفر استفاده کرد. با این حال، ممکن است حس ماجراجویی وب سایت سفر را منعکس نکنند. در این مقاله، ما بهترین تم های وردپرس را برای وبلاگ های سفر به شما پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند نگاه مناسب به وب سایت خود را به دست آورید. در ادامه ایم مقاله با ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

بهترین قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

ایجاد وبلاگ مسافرتی با وردپرس

 

وردپرس انعطاف پذیر ترین و آسان برای استفاده از پلت فرم برای ساخت یک وب سایت است. در حال حاضر وردپرس توسط بسیاری از وب سایت های مسافرتی محبوب از سراسر جهان استفاده می شود.

 

دو نوع وب سایت وردپرس وجود دارد. WordPress.com، که یک پلت فرم میزبانی شده و WordPress.org  که خود میزبانی شده است نیز نامیده می شود. توصیه می کنیم از WordPress.org خود میزبانی استفاده کنید زیرا به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های وردپرس را می دهد  .برای ساخت یک وبسایت خود میزبانی شده، به نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید.

 

بیایید نگاهی به برخی از بهترین تم های وردپرس برای وبلاگ های مسافرتی که شما می توانید در وب سایت خود نصب کنید بیندازیم .

 

۱Zermatt

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

Zermatt تم وردپرس زرق و برق دار برای وبلاگ های مسافرتی است. این صفحه اصلی دارای یک منوی ناوبری شیک زیبا با یک ویجت آب و هوا در بالا صفحه است. Zermatt شامل چند ویدجت سفارشی است . همچنین دارای لغزنده های زیبا، گالری عکس، قالب صفحه، و همچنین فرم رزرو است.

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

 یک تم وردپرس همه منظوره است که همراه با چندین وب سایت آماده شده نیز هست. تمام  طرح ها آن را می توان با یک کلیک با محتوای کامل نصب کرد. فقط کافیست محتوای خود را با محتوای آن جایگزین کنید.


میخواهید صفحه را ویرایش کنید؟ این تم به شما اجازه می دهد تا به راحتی هر طرح صفحه ای را که میخواهید ویرایش کنید. شما همچنین می توانید طرح های خود را در صورت نیاز ایجاد کنیدو همچنین دارای پنلی است که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را راه اندازی کنید.

 

۳. Camera

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

این تم عکاسی وردپرس فوق العاده عالی برای وبلاگ های سفر است. شما می توانید مجموعه عکس های منحصر به فرد را در یک چرخ فلک تمام عرضی برای جابجایی هر دو تصویر چشم انداز و پرتره ایجاد کنید.

 

دوربین دارای طراحی منحرف کننده ای است که اجازه می دهد تا بازدیدکنندگان بر عکاسی و محتوای شما تمرکز کنند. استفاده از این تم فوق العاده آسان استو فقط شامل گزینه هایی است که شما از آن ها استفاده خواهید کنید.

 

۴. Fall

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

یک تم فوق العاده زیبا و خاص برای وبلاگ های حرفه ای مسافرتی است . فونت ان دارای تایپوگرافی واضح و طرح ریزی حواس پرتی است. استفاده از آن فوق العاده اسان است و همچنین داراب قابلیت های : رنگ بندی نامحدود، طراحی ساده ، انتخاب طرح، فونت گوگل، آپلود سفارشی لوگو و ادغام گوگل آنالیز سفارشی است.

 

۵. Mountry

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

Mountry یک تم وردپرس زیبا طراحی شده برای وب سایت های مسافرتی و ماجراجویی است. اینتم دارای ویژگی یک رویکرد مینیمالیستی برای طراحی با تنوع گزینه های انعطاف پذیر است. همچنین شامل ۸ طرح صفحه اصلی، چند صفحه برای بخش های مختلف، و یک سازنده صفحه کشیدن و رها کردن ساده میباشد. با استفاده از این تم می توانید برای اضافه کردن یک فروشگاه آنلاین از وب سایت خود با استفاده از WooCommerce استفاده کنید.

 

۶. Landing

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

یک تم وزدپزس بسیار زیبا برای صفحات فرود، وب سایت های مسافرتیو حتی وبلاگ ها است.این تم به شما اجازه می دهد تا به راحتی طرح بندی منحصر به فرد خود را بدون مهارت های برنامه نویسی ایجاد کنید.

این دارای ِگزینه های زیادی از جمله طراحی هدر چندگانه، نوع نمونه کارها، حوادث، بخش وبلاگ، و پشتیبانی کامل از WooCommerce میباشد. همچنین نصب و تنظیمات آن بسیار آسان میباشد و نیاز به هیچ برنامه نویسی ندارد .

 

۷. Binder Pro

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

Binder Pro یک قالب وردپرس مدولار است که به شما امکان می دهد تا ماژول ها را برای کشیدن و رها کردن طرح های خود ایجاد کنید. این تم شامل طرح های زیادی است که شما می توانید با کلیک بر روی یک دکمه ان را نصب کنید. این تم دارای ابزار های بسیار ساده و اسانی است برای ویرایش قسمت هایی که میخواهید.

 

همچنین شامل پشتیبانی WooCommerce برای اضافه کردن فروشگاه آنلاین، فونت های Google، ویدجت های سفارشی، فرم تماس و موارد دیگر نیز میباشد . Binder فوق العاده آسان برای استفاده و مناسب برای مبتدیان به دنبال وب سایت مدرن بدون دردسر است .

 

۸. Elegant

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

Elegant یک تم چند منظوره  وردپرس مینیمالیستی است که ایده آل برای وبلاگ های مسافرتی است. دارای ویژگی های زیادی از جمله : طرح بندی صفحات متعدد، گالری عکس های زرق و برق دار، تایپوگرافی واضح و طرح بندی جذاب میباشد.

 

این تم دارای افزونه صفحه ساز قدرتمند است که به شما اجازه می دهد تا صفحات اصلی خود را ایجاد کنید. همچنین این تم WooCommerce را  پشتیبانی می کند و شامل الگوهای زیبا فروشگاه می باشد.

 

۹. Zoom

 

قالب های وردپرس برای سایت های مسافرتی

 

زوم یک قالب وردپرس بزرگ و تمیز برای وب سایت های مسافرتی و گردشگری است این تم شامل گالری نامحدود، طرح شبکه ای برای پست های وبلاگ، مناطق ویجت متعدد، کشیدن و رها کردن صفحه اصلی و … است . Zoom فوق العاده آسان برای استفاده است و همچنیندارای پنل گزینه سفارشی تم برای تنظیم آسان تر نیز میباشد.

 

موفق باشید 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده