تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,009 بازدید
  • بدون نظر

بهینه سازی نظرات وردپرس جزوی از سایت می‌باشد که تاثیر به‌سزایی در میزان بارگزاری و لود صفحات وردپرس دارد و یکی از مواردی خواهد بود که با تمرکز کردن بر روی آن قادر خواهید بود تا صفحات نوشته‌های خود را بهینه کرده و افزایش چشم‌گیری در میزان سرعت لود سایت داشته باشید.

در این مقاله از ایکس اسکریپت قصد دارم تا به معرفی راهکارهایی بپردازم که با استفاده از آنها قادر خواهید بود تا به بهینه سازی نظرات وردپرس پرداخته و هم‌راستا با همین موضوع سرعت سایت خود را افزایش دهید.

بهینه سازی نظرات وردپرس و افزایش سرعت سایت

بهینه سازی نظرات وردپرس

 

قبل از بررسی عوامل ابتدا باید دید که بهینه‌سازی دیدگاه ها در وردپرس برای چه نوع وبسایت‌هایی مناسب است. اصولا وبسایت‌ها آموزشی و وبسایت‌های فعال در فناوری دیجیتال جزو مواردی هستند که در آنها کاربران اقدام به نظرات زیادی می‌کنند و به همین ترتیب مدام برای هر نوشته در آنها دیدگاهی ارسال شده و با توجه به میزان ترافیک وبسایت نظرات بیشتر و بیشتر خواهد بود.

برای نمایش محتوای یک دیدگاه در وردپرس پروسه زیر طی می‌شود

  • جدول مربوط به دیدگاه‌ها در وردپرس بررسی شده و در صورت وجود دیدگاه برای نوشته مورد نظر پاسخ مثبت جهت نمایش آن پردازش می‌شود.
  • منابع داخلی همچون محتوای دیدگاه و سایر فیلدهای سفارشی به همراه منابع خارجی همچون تصویر گراواتار جهت نمایش شروع به فراخوانی و بارگزاری می‌کنند.
  • اگر در بخش نظرات از جی‌کوئری و جاوا اسکریپت جهت نمایش با حالت خاصی همچون پاسخ سریع بدون نیاز به لود مجدد صفحه و.. وجود داشته باشد بارگزاری می‌شوند.
  • در نهایت دیدگاه مورد نظر برای بازدیدکننده نمایش داده می‌شود.

به همین ترتیب با افزایش روزافزون دیدگاه‌ها در وبسایت با افزایش درخواست‌های مختلف http مواجه خواهید شد که اگر چاره مناسبی برای آن انتخاب نکنید مطمئنا با کاهش سرعت وبسایت روبه‌رو خواهید شد.

۱- بهینه‌سازی دیدگاه‌ها

در بیشتر موارد در بخش دیدگاه‌ها وردپرس از همان فرم پیش فرض استفاده می‌شود که شامل فیلدهای اضافی نیست، که در این صورت مشکل آنچنانی برای کوئری‌ها و درخواست‌های http وجود ندارد و می‌توانید با استفاده از پیشنهاداتی که در ادامه برای دیدگاه‌های وردپرس ارائه می‌شود سرعت آن را افزایش دهید.

۲- نمایش دیدگاه‌ها در یک سیستم مجزا

اگرر بتوانید تا از یک سیستم مجزا برای ارسال و دریافت دیدگاه استفاده کنید به مراتب سرعت بهتری برای بارگزاری صفحات خود خواهید داشت. از جمله این موارد می‌توان به نمایش دیدگاه‌های در وردپرس با Disqus اشاره کرد.

۳- بهینه‌سازی ظاهر فرم دیدگاه‌های وردپرس

در این مورد می‌توانید فرم دیدگاه‌های خود را ضمن حفظ ظاهر مناسب و کاربر پسند تا حد ممکن ساده کنید تا با سرعت بیشتری بارگزاری شوند. علاوه بر آن می‌توانید در تعداد نمایش دیدگاه‌ها در صفحات وبسایت محدودیت ایجاد کرده و از صفحه بندی استفاده کنید. همچنین می‌توانید آواتار قابل نمایش در دیدگاه‌ها را که در بیشتر موارد از طریق Gravatar لود و نمایش داده می‌شود تغییر داده و از تصاویر پیش‌فرض استفاده کنید.

برای ایجاد محدودیت در تعداد نمایش دیدگاه‌های وردپری به مسیر تنظیمات> گفت‌وگوها مراجعه کرده و از صفحه بندی برای آن استفاده کنید.

بهینه سازی نظرات وردپرس

۴- استفاده از آواتار دلخواه و لود آن از هاست

برای این مورد می‌توانید یک آواتار دلخواه برای خود طراحی کرده و یا اینکه با استفاده از افزونه‌ای برای نمایش پروفایل کاربران که امکان ارسال دیدگاه‌ها را با ثبت‌نام کردن محدود نید قادر خواهید بود تا از تصویر دلخواه خود در سایت استفاده کرده و یا اینکه کاربران با بارگزاری و آپلود تصویر پروفایل دلخواه خود در هاست، از آواتاری که در هاست قرار دارد استفاده کنید.

برای این مورد می‌توانید از مقاله مدیریت آواتار کاربران وردپرس استفاده کنید.

  • انتشار :20 آوریل 19
  • دسته بندی :
  • نویسنده :Mahdi
Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط