تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,241 بازدید
  • بدون نظر

روش‌های ارسال محصولات

تنظیمات حمل و نقل در ووکامرس

در این آموزش از  آموزش ووکامرس می‌خواهم تب حمل و نقل را برای شما عزیزان به صورت کامل توضیح دهم تا از این به بعد به راحتی بتوانید محصولات تان را به صورت های مختلف و سفارشی در شهرها و نقاط مختلف ارسال یا حمل کنید. اکنون، به بخش ووکامرس> پیکربندی در پیشخوان وردپرس بروید.

در این صفحه سه قسمت به نام‌های مناطق حمل و نقل، گزینه های حمل و نقل و کلاس های حمل و نقل داریم. در ابتدا در قسمت مناطق حمل نقل روی دکمه افزودن منطقه حمل کلیک کنید.

مانند تصویر زیر نام منطقه و ناحیه را در باکس های رو به رو نوشته و روی دکمه افزودن روش حمل  و نقل کلیک کنید. در این قسمت از لیست موجود روش ارسالی دلخواه خود را انتخاب و ذخیره کنید. به همین ترتیب می‌توانید برای شهرها و استان های مختلف روشهای ارسالی متفاوتی در نظر بگیرید. فقط کافیه مراحل بالا را تکرار کنید 🙂

روش‌های ارسال محصولات

در ادامه به قسمت گزینه‌های حمل و نقل بروید و در فیلد محاسبات می‌توانید با تیک زدن گزینه “فعال کردن محاسبه گر حمل و نقل در صفحه سبد خرید” برای مشتریان خود هزینه ارسال را محاسبه و نمایش دهید. همچنین با تیک زدن گزینه “مبالغ حمل و نقل را تا زمانی که خریدار یک آدرس را وارد نکرده است، مخفی کن” مشخص کنید تا زمانی که مشتری آدرس خود را وارد نکرده است هزینه ارسال برای آن شخص محاسبه نشود.

روش‌های ارسال محصولات

در قسمت مقصد حمل و نقل مشخص کنید محصول به کدام یک از آدرس های مشتری ارسال شود. و در آخرین فیلد با فعال کردن گزینه حالت اشکال زدایی خطاهای موجود هنگام ارسال و هزینه محاسبه محصول نمایش داده می‌شود که توصیه می‌کنم این گزینه را فعال نکنید.

در آخر به قسمت کلاس‌های حمل و نقل بروید. در اینجا میتونید روش@های جدیدی حمل و نقل را ایجاد کرده و بعد به بخش محصول بروید و در متاباکس اطلاعات محصول در تب حمل و نقل کلاس حمل و نقلی که ایجاد کردید را انتخاب و محصول را به روز رسانی کنید.

روش‌های ارسال محصولات

امیدوارم که این آموزش به کار شما بیاید و بتوانید محصولات فروشگاه خود را در نقاط مختلف به گونه های متفاوت ارسال کنید و هر روز مشتریان بیشتری را به سمت سایت خود روانه کنید.

موفق و پیروز باشید.

  • انتشار :26 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط