تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,029 بازدید
  • بدون نظر

اگر از دنبال کنندگان همیشگی ایکس اسکریپت بوده باشید در مقالات پیشین به نحوه درج تبلیغات بین مطالب وردپرس با استفاده از کدنویسی پرداختیم، حال در این مقاله قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای کاربردی و پرطرفدار بپردازم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به مدیریت تبلیغات و درج تبلیغ در هرجای مطالب که مدنظر شماست اقدام کنید.افزونه درج تبلیغ بین مطالب وردپرس

درج تبلیغ بین مطالب وردپرس

افزونه درج تبلیغ بین مطالب وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با نام Insert Post Ads در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۱۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۵ را ازآن خود کند.

پس از نصب و فعال سازی این افزونه منویی در پیشخوان سایت وردپرسی شما با نام Post Adverts افزوده خواهد شد، روی ان کلیک کنید ت وارد صفحه تنظیمات افزونه شده و پست تایپ هایی که قصد دارید تا تبلیغات در آنها نمایش داده شوند، اعم از مطالب، برگه‌ها و.. را انتخاب کرده و آن را ذخیره کنید.

سپس به مسیر post adverts> add new رفته و مطابق تصویر زیر تبلیغ خود را درج کنید، همانطور که در تصویر می‌بینید در اینجا میتوانید عنوان، کد تبلیغ، مکان نمایش تبلیغ بر حسب پاراگراف را تعیین کنید تا در بین مطالب نمایش داده شوند.

افزونه درج تبلیغ بین مطالب وردپرس

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط