تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,153 بازدید
  • بدون نظر

سئو وردپرس با مترادف کلمه کلیدی

سئو وردپرس با مترادف کلمه کلیدی

 

انتخاب کلمه کلیدی استاندارد و متناسب با سئو با توجه به عنوان نوشته و استفاده صحیح از آن در کل متن برای سئو وردپرس با مترادف کلمه کلیدی امری ضروری است و باید به آن توجه کنیم.

 

اما در بعضی مواقع معنی کلمات بدون استفاده از مترادف و معنی های دیگر آن در نوشته غیر قابل فهم خواهد بود .

 

بهینه سازی سئو وردپرس با استفاده از مترادف کلمات کلیدی

 

یافتن معانی مختلف یک کلمه هم کار سختی به نظر می‌ آید برای مثال اگر در مورد قالب وردپرس محتوا انشار می دهید بدانید که موتور جستجوی گوگل قابلیت شناسایی پوسته وردپرس را هم به عنوان مترادف آن کلمه دارد. در اینجاست که نوشتن معانی مختلف کلمات در نوشته می‌تواند درک مطلب را برای خوانندگان آن مقاله آسان کند ، به همین جهت امروزه استفاده از مترادف کلمه کلیدی برای بهینه سازی مقالات وبسایت وردپرس مورد توجه متخصصان سئو قرار گرفته است.

 

در همین راستا افزونه Yoast SEO قابلیت افزودن کلمات مترادف کلمه کلیدی در وردپرس را ارائه می دهد. شما میتوانید افزونه سئوی وردپرس Yoast SEO Premium از فروشگاه مکانیک وردپرس خریداری نمایید.

 

اگر به بهینه سازی و سئو مقالات وبسایت وردپرس خود با مترادف کلمه کلیدی اهمیت می دهید این مقاله از تیم پشتیبانی سایت مکانیک وردپرس را از دست ندهید.

 

اهمیت مترادف کلمه کلیدی در سئو

 

کلمات کلیدی برای افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل استفاده می شود ، همانطور که در نوشته انتخاب بهترین کلمه کلیدی در سئو وردپرس گفته شده است اگر ما بخواهیم صفحه ای از وبسایت وردپرس مان را نسبت به یک عبارت یا کلمه سئو کنیم و در این کلمه یا عبارتی که جستجو میشود در رتبه های بهتر گوگل قرار بگیریم آن عبارات و کلمات به عنوان کلمات کلیدی به حساب می آیند .

 

اما سوال اینجاست که مترادف کلمات کلیدی در اینجا چه نقشی دارند؟

 

مترادف کلمه کلیدی در وردپرس یا Synonyms یک قابلیت جدید در نسخه پرمیوم افزونه yoast seo است که به آن اضافه شده است.محتوای که به درستی سئو شده باشند با کلمه کلیدی دیده خواهد شد این مبحث کاملا کاملا درست است اما پایان قصه فقط همین نکته نیست چرا که موتور های جستجو هر روز بر هوش آن ها افزوده می شود و با بررسی نوشته شما کلمه کلیدی آن مطلب را پیدا می کنند، با این حال متن محتوای شما دلیل موفقیت شما خواهد بود.

 

اهمیت استفاده از مترادف کلمه کلیدی در متن محتوای وبسایت وردپرس شما تنها به درک و فهم بهتر کاربران محدود نمی شود و از طرفی وقتی شما از کلمات مترادف برای یک کلمه بهره می گیرید ، برای مخاطبانتان خلاقیت ایجاد می کنید.افزونه yoast seo هم وقتی کلمه مترادف ریاد باشد در بهینه سازی و سئو وردپرس از آن کلمه هم استفاده می کند.

 

مزیت ها

  • افزایش قدرت کلمه کلیدی در سئو و بهینه سازی
  • کمک به گوگل در رتبه بندی سایت شما
  • رضایت کاربران و جذابیت متن

 

عملکرد افزونه Yoast SEO

 

افزونه Yoast SEO به منظور بررسی کردن سئوی مقالات در وردپرس کاربرد زیادی دارد و از قابلیتی با نام کلیدواژه‌ های کانونی استفاده می‌کند ، اما ممکن است این قابلیت محدودیت‌هایی برای ما داشته باشد. در نسخه ۷٫۸ افزونه Yoast SEO شما می توانید معانی مختلف کلمه کلیدی کانونی را نوشته و از ۀن برای  بهینه سازی مطالب خود استفاده کنید تا افزونه با بررسی کلمه کلیدی اصلی و مترادف آن در وردپرس آن را از لحاظ سئو بررسی کند.

 

زمانی که شما چگالی یک کلید واژه کانونی را رعایت می کنید ، افزونه به شما خواهد گفت که نتیجه قابل قبول است.

 

امیدوارم از این مقاله آموزش وردپرس ایکس اسکریپت بهره ببرید.

موفق باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده