تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,785 بازدید
  • بدون نظر

افزونه Contact Form by BestWebSoft

سلام خدمت همراهان خوب ایـکـس اسـکـریـپـت 🙂

در این قسمت از آموزش وردپرس به شما یکی دیگر افزونه های کاربردی وردپرس را معرفی خواهیم کرد که به شما امکان ساخت فرم تماس در وردپرس را میدهد.

با ما همراه باشید….

 

ساخت فرم تماس در وردپرس

 

همانطور که میدانید در آموزش های قبلی ایکس اسکریپت، نحوه ساخت فرم تماس در وردپرس با افزونه Contact Form 7 را ارائه کردیم.

در این نوشته از سری آموزش های وردپرس قصد معرفی و بررسی افزونه ایی دیگر را داریم.

 

افزونه Contact Form by BestWebSoft وردپرس

 

این افزونه وردپرس بیش از ۲۰٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است که این تعداد از نصب، نشان از کاربردی و محبوب بودن این افزونه وردپرس دارد.

توجه: شما عزیزان میتوانید در انتهای همین نوشته، افزونه Contact Form by BestWebSoft را بصورت رایگان دانلود کنید.

با کمک این افزونه وردپرس می توانید فرمی جهت دریافت بازخورد از سمت کاربران خود به راحتی ایجاد کنید.

 

افزونه Contact Form by BestWebSoft

 

نکته: یکی از مهمترین ویژگی های این افزونه وردپرس این است که این پلاگین وردپرس نیاز به اعمال هیچ گونه تنظیمات خاصی ندارد و شما براحتی میتوانید پس از نصب از آن استفاده کنید.

نکته: مطلب مهم دیگر که شایان ذکر است این است که این افزونه وردپرس دارای نسخه Premium نیز هست و دارای Feature ها و قابلیت های بیشتری است.

 

پس از دانلود، نصب و فعالسازی این افزونه وردپرس، آیتمی جدید با عنوان BWS Plugins در منوی پیشخوان ودپرس شما ایجاد خواهد شد.

این افزونه دارای دو زیر منوی BWS Plugins که متعلق به تمامی افزونه های رایگان و غیر رایگان این مجموعه می باشد، است و می توانید آن ها را مشاهده کنید و گزینه ی contact form که برای تنظیمات فرمی است که می خواهیم ایجاد کنیم. پس بر روی گزینه ی contact form کلیک می کنیم.

برای آشنایی بیشتر با نحوه نصب افزونه در وردپرس میتوانید از مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس استفاده نمایید.

 

افزونه Contact Form by BestWebSoft

 

بنابراین شما کاربران عزیز و گرامی باید بدانید که استفاده از یک فرم تماس خوب و در عین حال ساده به شما کمک می کند تا کاربران سایت، احساس بهتری داشته باشند و بتوانند در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین این باعث اعتبار بخشیدن به وبسایت شما خواهد شد. پس با انتخاب درست و با توجه به نیاز خود، فرم تماس مناسبی را انتخاب کنید.

موفق باشید…

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط