تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,356 بازدید
  • بدون نظر
ساخت فیلد دلخواه در فرم نظرات

شاید برای شما هم جالب باشه که بخواید در فرم نظرات سایت تون فیلد جدید مثل فیلد شماره تماس کاربر اضافه بکنید تا بتونید از کاربران سایت تون اطلاعات کامل تری دریافت کنید.در این مقاله به شما نحوه اضافه کردن فیلد دلخواه به فرم نظرات وردپرس رو آموزش میدیم.با ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

ساخت فیلد دلخواه در فرم نظرات وردپرس با افزونه WordPress Comments Fields

 

خب در ابتدا افزونه وردپرس WordPress Comments Fields نصب و فعالسازی کنید.بعد از فعالسازی افزونه در منو پنل گزینه جدید به نام Comments Fields اضافه میشه که می تونید وارد تنظیمات این افزونه بشید.

 

ساخت فیلد دلخواه در فرم نظرات

 

خب همونطور که در تصویر مشاهده میکنید می تونید فیلد هایی مانند فیلد متن,باکس سلکت یا انتخاب گزینه,باکس رادیو باتون و فیلد چک باکس به فرم نظرات سایت تون اضافه کنید.فقط کافیه فیلد مورد نظر رو در بخش سمت راست با استفاده از حالت کشیدن (drag&drop) قرار بدید.

 

ساخت فیلد دلخواه در فرم نظرات

 

خب بعد از انجام این کار طبیعتا یک سری تنظیمات دیگه هم برای هر فیلد وجود داره مثل نام فیلد که در title باید قرار بگیره.بخش Data name نام دیتا یا داده اون فیلد هستش که در دیتابیس ذخیره میشه مثلا می تونید برای فیلد شماره تماس Data name رو مقدار phone قرار بدید.همچنین می تونید برای فیلد های توضیحات (Description) ,پیغام خطا (Error message) ,انتخاب فیلد ضروری یا اختیاری (Required) و کلاس انتخاب کنید.

 

پس از انجام این تنظیماتشما می تونید تغییرات رو در فرم نظرات سایت تون به خوبی مشاهده کنید که یک نمونه اش در تصویر زیر دیده میشه :

 

ساخت فیلد دلخواه در فرم نظرات

 

امیدوارم از این آموزش هم نهایت استفاده رو برده باشید 🙂

 

موفق باشید

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده