تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,717 بازدید
  • بدون نظر

صفحات ضروری در وب سایت وردپرسی

در این مطلب میخواهیم تعدادی از صفحات ضروری در وردپرس را به شما دوستان معرفی کنیم. در صورتی که شماصاحب یک وبلاگ وردپرسی می باشید، حتما می دانید که وجود صفحه‌ مهم در یک وبسایت وردپرسی یا هر نوع سایت دیگر بسیار مهم می باشد و باید به آن توجه شود.

صفحه‌ مهم در یک وبسایت وردپرسی

همه شما می دانید که در وردپرس دو امکان پست و برگه داریم. پست‌ها برای نوشتن مقالات و مطالب سایت استفاده می شوند ولی برگه‌ها هم مطالب مهمی را در خود جای می‌دهند اما مانند پست‌ها به صورت منظم منتشر نمی‌شوند و در تولید صفحه‌ مهم در یک وبسایت وردپرسی نقش دارند.
در این مطلب می خواهیم اصلی ترین صفحاتی که باید در هر وبسایت و وبلاگ وردپرسی وجود داشته باشد را به شما معرفی ‌نماییم.

۱- صفحه درباره ما

درباره ما یکی از صفحات مهم در یک وبسایت وردپرسی می باشد که وجود آن برای همه‌ سایت‌های اینترنتی ضروری می باشد. شما می‌توانید در این صفحه به معرفی خدمات و ماموریت‌ها،‌ اهداف، ارزش‌ها، پرسنل یا افراد شرکت و… بپردازید و تا می‌توانید آن را با دقت و کامل تدوین کنیدو به عبارتی این صفحه شناسنامه شما و وبسایتتان است و کاربران و مشتریان شما را از روی آن می‌شناسند.

۲- صفحه تماس با ما

صفحات ضروری در وب سایت وردپرسی

 

مشتریان، بازدید کنندگان، شرکای تجاری و… باید اطلاعات تماس شما را داشته باشند. صفحه تماس، به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت و به آسانی با شما در ارتباط باشند.
شما می‌‏توانید با ایجاد فرم تماس با ما، توسط افزونه فرم تماس۷ یا افزونه‌های حرفه‌ای فرم تماس در وردپرس شرایطی را ایجاد کنید تا کاربران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین می‏توانید آدرس ایمیل، نقشه موقعیت مکانی و پروفایل‌ شبکه‏ اجتماعی خود را در این صفحه بیافزایید.

نیازمندی‌ها

  1. فرم تماس رایگان در وردپرس
  2. فرم تماس حرفه‌ای در وردپرس 

۳- صفحه مسئولیت و ضمانت

در صورتی که از سایت خود درآمدی دارید، باید یک صفحه ضمانت به آن بیافزایید. این قسمت، محلی است که شما می‌‏توانید به کاربران در مورد نحوه کسب درآمد از وبلاگ خود اطلاع دهید. مثلا، در صورتی که شما تبلیغات بنری را نمایش می‌‏دهید یا محصولات وابسته را تبلیغ می‏‌کنید، می‌‏توانید به کاربران اطلاع دهید که چگونه شما از محتوای وبسایت خود کسب درآمد می‏‌کنید. پس وجود این صفحه‌ مهم در یک وبسایت وردپرسی ضروری است و نشان‌دهنده اعتبار شماست. 

۴- صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی

صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی شامل اطلاعاتی می باشد که در سایت شما جمع‌آوری می‏‌شود و همینطور روش استفاده شما از این داده‏‌ها و اطلاعات، به کاربران توضیحاتی می‌‏دهد و از آن‌ها می‌خواهد که مطابق با قانون این سایت فعالیت کنند. می‌توانید در قالب یک صفحه مجزا این موضوع را بیان کنید.

۵- صفحه قوانین و مقررات

در صورتی که شما هم از افرادی هستید که محصولات و خدمات خود را در دنیای مجازی ارائه می‌کنید، داشتن این صفحه حائز اهمیت می باشد… چون به شما این امکان را می دهد تا مسئولیت خود را در صورت سوء‌استفاده از اطلاعات و خدمات ارائه شده در سایت خود محدود نمایید.

۶- صفحه شروع (از اینجا شروع کنید!)

به مرور زمان با زیاد شدن اطلاعات وبلاگ یا سایت در صفحه‌ اصلی، ارتباط کاربران جدید با وبلاگ شما دچار مشکل می‌ شود. شما می‌توانید یک صفحه ایجاد کنید که این صفحه شامل توضیحی درباره محتوا و وبلاگتان باشد. همینطور می‌توانید برترین مطالب وبلاگ خود را به نمایش بگذارید تا افراد تازه‌کار مسیر خود را به سادگی بیایند. ایجاد این صفحه‌ مهم در یک وبسایت وردپرسی را جدی بگیرید.

۷- صفحه محصولات یا خدمات

در صورتی که سیستم مدیریت فروشگاه ووکامرس را به کار می برید، این صفحه به صورت خودکار برای سایت ایجاد می‌شود. شما می‌توانید در این صفحه محصولات خود را ارائه نمایید.
از طرف دیگر، در صورتی که شما در حال فروش محصولات یا ارائه خدمات، بدون استفاده از پلاگین ووکامرس هستید، باید یک صفحه جداگانه برای معرفی محصولات یا خدمات جهت دسترسی آسان کاربران داشته باشید.

۸- صفحه سفارشی خطای ۴۰۴

حتما شما با خطای ۴۰۴ آشنا می باشید. وردپرس به طور پیش‌فرض دارای این صفحه است، که متاسفانه دارای طراحی بسیار ساده‌‏ای می باشد. شما می‌توانید همین صفحه ساده را با یک صفحه سفارشی جایگزین نمایید.

نیازمندی‌ها

  • ساخت صفحات ۴۰۴ سفارشی در وردپرس

۹- صفحه بایگانی

وردپرس به صورت خودکار دارای این صفحه می باشد، که برای کابران یک آرشیو از مطالب سایت را براساس زمان انتشار به نمایش می‌گذارد. همه مطالب در این قسمت به صورت دسته‌بندی، تاریخ انتشار مطالب، برچسب‌ها و … وجود دارد.

۱۰- صفحه تبلیغات

اغلب وبلاگ‌ها و سایت‌ها برای کسب درآمد شیوه درج آگهی و تبلیغات در سایت را بکار می برند.
در صورتی که شما هم می‌خواهید تبلیغات جذب کنید، باید یک صفحه تبلیغات با اطلاعات مربوط به آگهی‌‏های تبلیغاتی، میانگین ماهانه بازدید سایت و… ایجاد کنید. دقت کنید که یک فرم تماس در انتهای صفحه بیافزایید تا تبلیغ کنندگان بتوانند به سرعت با شما در ارتباط باشند.

نیازمندی‌ها

  • افزودن تبلیغات در پایین پست ها در وردپرس
  • ابزارک پیشرفته ی تبلیغات در وردپرس

۱۱- صفحه ارسال مطلب توسط کاربران

جهت تکثیر مطالب وبلاگ شما، باید این صفحه را ایجاد کنید. شما می‌توانید برای تشویق کاربران به ارسال مطلب به آن‌ها پورسانت در نظر بگیرید یا در صورتی که دارای فروشگاه اینترنتی می باشید تخفیفی برای آن دسته از کاربران خود در نظر بگیرید. این کار باعث می‌شود نویسندگان و وبلاگ‌نویسان بیشتری جذب نمایید.

نیازمندی‌ها

  • ارسال مطلب توسط کاربران در وردپرس

امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

  • انتشار :20 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط