تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,056 بازدید
  • بدون نظر

عضویت در وردپرس

پلاگین Restrict Content Pro  یک پلاگین عضویت است که توسط قوی ترین تیم طراحی شده است و از جمله بهترین پلاگین ها در این زمینه می باشد. برای اشنایی بیشتر با این پلاگین بهتر است نگاهی به مزایای آن بیندازید. در ادامه این مقاله با ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

مزایا پلاگین Restrict Content Pro

 

استفاده آسان و کاربرپسند

 

این پلاگین کاملا با وردپرس سازگار می باشد، از این رو استفاده از آن بسیار آسان است و هر کاربری میتواند از تمامی ویژگی های آن بهره مند گردد.

 

ادغام با دیگر پلاگین ها

 

بر خلاف دیگر پلاگین های عضویت، Restrict Content Pro با پلاگین هایی همچون Stripe, PayPal, MailChimp, MailPoet, email manager, CSV export ادغام میشود.

 

دروازه های پرداخت

 

از دروازه های پرداخت Stripe, PayPal, and Braintree به صورت رایگان پشتیبانی میکند. از دیگر دروازه های پرداخت همچون ۲Checkout, PayPal Website Payments Pro, PayPal Express, and Stripe Checkout نیز پشتیبانی میکند.

 

سازگاری با  Easy Digital Downloads 

 

اگر میخواهید برای فروش محصولات دیجیتال خود از  Easy Digital Downloads استفاده کنید، پس برای شما بهترین انتخاب، پلاگین عضویت Restrict Content Pro است.

 

پشتیبانی عالی

 

این پلاگین مستندات گسترده ای برای همه کاربران دارد. علاوه بر آن میتوانید از پشتیبانی حرفه ای از طریق ایمیل با زمان پاسخ گویی بسیار سریع بهره مند شوید.

 

نکات منفی پلاگین Restrict Content Pro

 

عدم امکان چکیده کردن محتوا

 

در حال حاضر، این امکان برای این پلاگین وجود ندارد که بتوان با استفاده از آن محتوا را برای کاربران خاص محدود کرد. و یا در مدت زمان مشخص محتوای ویژه ای برای گروهی از کاربران خاصی محدود کرد.

 

قیمت پلاگین Restrict Content Pro

 

این پلاگین رایگان نمی باشد و دارای قیمتی در حدود $ ۴۹ به همراه ۹ افزونه برای یک سایت، و قیمت $ ۹۹ برای ۵ سایت، و همچنین قیمت ۱۹۹ $ با تمام افزونه ها و برای تعداد نامحدودی از سایت ها می باشد.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده