تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,190 بازدید
  • بدون نظر

mh-edition-lite

همانطور که می دانید امروزه وب‌سایت‌های خبری فعالیت و کار بسیار زیاد لازم دارند و ایجاد و بروز رسانی آن‌ها مشکل می باشد، ولی در حال حاضر تعداد آن‌ها رو به افزایش است و طرفداران زیادی دارند بدین منظور در این مطلب نیز برای شما یک قالب خبری ساده و شیک را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید به آسانی آن را استفاده کنید.

قالب وردپرس Mh Edition Lite

قالب وردپرس Mh Edition Lite یک قالب خبری وردپرس در ظاهری کاملا مناسب برای این نوع می باشد. این قالب دارای قسمتی برای اخبار ویژه به صورت اسلایدر در ابتدای وبسایت می باشد و در ادامه قسمتهایی برای خبرها در دسته‌های مختلف تعبیه شده است و در نهایت نیز شما می‌توانید اخبار را به صورت وبلاگی قرار دهید. این قالب حرفه‌ای سایدبار صفحه اصلی را نیز دارد و می‌توانید المان‌های بسیار مناسبی در صفحه اصلی برای آن قرار دهید.

نکات نصب

جهت نصب این قالب شما باید اولین کار وردپرس را نصب کنید و قالب را در قسمت پوسته‌ها آپلود و فعال‌ نمایید. بعد ده مقاله ایجاد کرده و از بخش نمایش و سفارشی‌سازی در مدیریت وردپرس وب سایت خود را همانند دمو بسازید. دوستان عزیز با توجه به کامنت‌های بسیار زیاد شما در خصوص عدم توانایی در ایجاد دمو قالب باید دقت کنید که شما باید دمو را ایجاد کنید و بدین منظور باید از قسمت نمایش و سفارشی‌سازی آن را ایجاد نمایید.

نصب سریع

جهت نصب سریع ‌قالب وردپرس Mh Edition Lite در وب‌سایت خود، دقت کنید که محتوای سایت و جایگاه ابزارک‌ها بصورت کاملا خودکار وارد سایت شما می‌شود و نیازی به تغییرات توسط شما نمی باشد. در صورتی که می‌خواهید قالب را روی سایت اصلی نصب نمایید، فقط فایل درون‌ریزی ابزارک‌ها را بکار ببرید.

قالب وردپرس Mh Edition Lite

دانلود قالب وردپرس خبری Mh Edition Lite با فونت یکان

  • انتشار :20 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط