تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,938 بازدید
  • بدون نظر

به طور معمول زمینه های سفارشی داخل حلقه وردپرس همراه با محتوای مطالب و اطلاعات نوشته های سایت نمایش داده می شوند. اما بنظر شما امکان نمایش زمینه های سفارشی خارج از حلقه های وردپرس وجود دارد؟ اگر علاقه مندید که بدانید امکان نمایش زمینه های سفارشی خارج از حلقه های وردپرس وجود دارد یا خیر! با ما همراه شوید.

نحوه نمایش زمینه های سفارشی خارج از حلقه در وردپرس

نحوه نمایش زمینه های سفارشی

زمینه های سفارشی این قابلیت را ایجاد می کنند که به نوشته ها و مطالب خود اطلاعاتی را اضافه کنید. این اطلاعات را هم داخل نوشته های سایت نمایش دهید. شما می توانید به راحتی زمینه های سفارشی را از بخش تنظیمات صفحه فعال نمایید. در این صورت می توانید اطلاعات اضافی را به نوشته های سایت اضافه کنید. این اطلاعات به راحتی داخل حلقه های وردپرس با محتوای مطالب نمایش داده می شوند.

اما اگر بخواهید زمینه های سفارشی را خارج از حلقه وردپرس نمایش دهید، به عنوان مثال در ویجت نوار کناری سایت، روش کار کمی فرق دارد.

نمایش اطلاعات زمینه های سفارشی خارج از حلقه های وردپرس

بجای نمایش داده فیلدهای سفارشی خارج از حلقه های ورپرس، شما می توانید از چندین حلقه وردپرس در قالب وب سایت بدون تاثیر بر حلقه اصلی استفاده کنید.
در این روش شما نیاز دارید که کدهایی را به فایل ها قالب وردپرس سایت تان اضافه کنید. قطعه کد زیر باید به فایل های قالب وردپرس تان و در محلی که می خواهید داده زمینه های سفارشی نمایش داده شود، قرار دهید:

<?php global $wp_query; $postid = $wp_query->post->ID;
echo get_post_meta($postid, 'Your-Custom-Field', true);
wp_reset_query();
?>

این کد متغیر جهانی $wp_query را برای بدست آوردن آیدی نوشته فراخوانی می کند. بعد از آن از تابع get_post_meta() برای دریافت و خروجی داده فیلدهای سفارشی استفاده می کند.

توجه: بجای عبارت Your-Custom-Field، مقدار فیلد سفارشی مورد نظر خود را قرار دهید. همچنین می توانید زمینه های سفارشی خود را شخصی سازی نمایید.

حال به یک نمونه ی دیگر در این زمینه توجه کنید:.
در این مثال از کلاس WP_Query که بسیار منعطف تر و بهتر می باشد، استفاده شده است. تا از این طریق از حلقه های متعددی در فایل های قالب وردپرس استفاده کند. سپس کد زیر را در محلی که می خواهید زمینه های سفارشی نمایش داده شود، قرار دهید:

$args = array (
// Post or Page ID
'p' => ۲۳۱,
);
 
// The Query
$the_query = new WP_Query( $args );
 
// The Loop
if ( $the_query->have_posts() ) {
 
    while ( $the_query->have_posts() ) {
        $the_query->the_post();
        echo get_post_meta( get_the_ID(), 'Mood', true);
        }
 
     
    /* Restore original Post Data */
    wp_reset_postdata();
 
} else {
 
echo 'Nothing found';
     
}

در کد بالا آیدی و همچنین نام فیلد سفارشی مورد نظر خود را وارد کنید.

دوستان عزیز از اینکه با ما همراه بودید، سپاسگزارم.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط