روزتون بخیر دوستان ارجمند؛
از ویژگی ها و قابلیت های محبوب در بلاگ های وردپرس، سایدبارها هستند!! از سایدبارها برای نمایش مطالب محبوب، دسته بندی ها و.. به کاربران خود می توانید استفاده کنید.
در ادامه این مطلب با روشی بسیار ساده و راحت به شما یاد می دهیم که مطالب محبوب سایت تان را با استایل سفارشی خود به سایدبار اضافه کنید!!

نمایش مطالب با بیشترین نظرات بدون افزونه

مطالب وردپرس با بیشترین نظرات

افزونه ای برای نمایش مطالب با بیشترین نظرات در وردپرس وجود دارد!! اما شما می توانید با استفاده از قطعه کدهای وردپرس این کار را سریع تر انجام دهید و همچنین استایلی را که می خواهید برای این بخش در نظر بگیرید. در ادامه این آموزش می توانید قطعه کد مورد نظر را مشاهده کنید.

کد نمایش مطالب محبوب در وردپرس

قطعه کد زیر یک کوئری sql را اجرا می کند که در آن پست های محبوب با تعداد کامنت بالا دریافت می شوند. شما در این قطعه کد می توانید تعیین کنید که چه تعداد از مطالب نمایش داده شود.
برای مثال کد زیر همانطور که مشاهده می کنید ۱۰ مطلب از مطالبی که دارای بالاترین کامنت می باشند را بازگردانی می کند!! سپس با استفاده از حلقه می توانید مطالب مورد نظرتان را به هر روشی که می خواهید نمایش دهید.

در این کد فقط نوشته ها به لیست نمایش مطالب با تعداد کامنت بالا افزوده شده است. کاربران می توانند عنوان نوشته ها را در این لیست مشاهده کنند و با کلیک بر روی آنها به صفحه نوشته وارد شوند!! همچنین تعداد نظرات را در زیر عنوان نمایش داده می شود و از این طریق کاربران دلیل محبوبیت مطالب و نوشته های سایت را در می یابند!!

 

توجه!! البته شما می توانید علاوه بر سایدبار در هر محلی از قالب وردپرس تان که می خواهید نمایش داده شود، قطعه کد را قرار دهید.

<ul class="popular_posts">
		<?php $pc = new WP_Query('orderby=comment_count&posts_per_page=۱۰'); while ($pc->have_posts()) : $pc->the_post(); ?>

<li><a href="<?php the_permalink(); ?>" title="<?php the_title(); ?>"><?php the_title(); ?></a>


Posted by <strong><?php the_author() ?></strong> with <?php comments_popup_link('No Comments;', '۱ Comment', '% Comments'); ?>
</li>

		<?php endwhile; ?>

                <?php wp_reset_postdata(); ?>
	</ul>

 

توجه!! در صورتی که می خواهید از افزونه برای نمایش مطالب با تعداد کامنت بالا استفاده کنید، به آموزش نمایش مطالب با بیشترین نظرات وردپرس مراجعه نمایید.

موفق و پیروز باشید