تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,984 بازدید
  • بدون نظر

بک لینک در کسب و کار خود

برای هر نوع از کسب و کار های آنلاین و وبسایت های وردپرسی بک لینک ها بسیار مفید و گاهی در روند تولید ترافیک حیاتی هستند. به طور کل هر لینکی که از یک وبسایت وردپرس به یک سایت دیگر داده می شود بک لینک گفته می شود میشود .

بک لینک یکی از مهم ترین مباحث سئو وردپرس هست و گوگل اهمیت زیادی برای این لینک ها قائل است .

بک لینک در کسب و کار خود

چگونه از بک لینک در کسب و کار خود استفاده کنیم

از دیدگاه موتور های جستجو لینک نشان دهنده محبوبیت یک سایت  می باشد زمانی که از یک صفحه به یک صفحه از سایت شما لینک می‌ شود یعنی به آن صفحه ارزش گذاری شده است پس هنگامی که موتورهای جستجو با تعداد بالای لینک به سوی یک سایت مواجه شوند، از نظر کیفیت اطلاعات منتشر شده روی آن شایستگی جایگاه بالاتری در نتایج جستجو به آن داده می شود.

سوالی که همیشه پیش می آید این است که بک لینک می تواند چقدر ترافیک تولید کند؟ خب برای پاسخ به این سوال موضوعات متعددی وجود دارد که باید به آن نزدیک شویم مانند:

  • منبع بک لینک
  • اعتماد بک لینک
  • میزان ترافیک بک لینک
  • اعتبار آنلاین بک لینک
  • تاثیر بک لینک در رتبه بندی و بهینه سازی

همانطور که در حال حاضر مشخص است همه این نکات به یکدیگر وابسته هستند و باید همزمان در یک فرایند کلی مورد استقاده قرار بگیرند. باید به طور جداگانه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.همانگونه که بیشتر کسب و کارهای اینترنتی انجام میدهند اما بعضی از این مراحل به دلایل مختلفی از استفاده آنها اجتناب میشود و ممکن است به زمان زیادی برای به دست آوردن لینک های مفید منجر شود.

اهمیت بک لینک در کسب و کار های آنلاین

در ادامه به منظور برجسته کردن مراحل اصلی كه باید برای پشتيبانی سایت های اینترنتی به كار گرفته شود، کارشناسان آموزش وردپرس تیم ایکس اسکریپت در این مقاله بهترین راه حل ها برای رسیدن به این هدف و بک لینک سازی در کسب و کار های اینترنتی را توضیح می دهند.

منبع بک لینک

منبع بک لینک اولین چیزی است که صاحبان کسب و کار آنلاین باید آن را به کار گیری کنند.همه چیز می تواند با یک URL شروع شود به خصوص تجزیه و تحلیل دامنه،شما می توانید کلمات کلیدی خاص کسب و کار خود را پیدا کنید، و اگر آدرس بک لینک حاوی کلمات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت شما باشد احتمالا آن بک لینک برای کسب و کار شما مفید خواهد بود.

گام بعدی این است که به پسوند دامنه توجه داشته باشید اگر دامنه شما کشور خاصی را مشخص کند آن کشور و در مرحله بعد مکان دیگر اولویت خواهد داشت.بیشترین دامنه های ثبت شده معمولا جهانی و خنثی هستند و تعداد زیادی از آنها وجود دارد (com، co، org، net) بنابراین مطمئن باشید که بک لینک شما با بازار هدف شما مرتبط است.

هرچقدر از سایت های معتبر به صفحات شما لینک داده شود شانس شما برای کسب جایگاه در نتایج گوگل بیشتر خواهد شد.

اعتماد بک لینک

اعتماد بک لینک بسیار به شهرت کسب و کار آنلاین شما نزدیک است،اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد.در حال حاضر، آنچه شما باید به آن توجه داشته باشید، این است که مطمئن شوید که وب سایتی که در آن بک لینک می سازید برای وبسایت ، فروشگاه ، کسب و کار آنلاین شما امن است و از پروتکل HTTPS استفاده میکند.

همچنین توجه داشته باشید که کسب و کارهای دیگری در لیست پشتیبانی قرار بگیرند تا به طور فعال مطالب و اطلاعات جدیدی را به وب سایت اضافه کنند.

میزان ترافیک بک لینک

ترافیک بک لینک یک اطلاعات مهم برای دانستن در مورد وب سایتی است که شما در حال بررسی آن هستید برای ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت کسب و کار خود ، حتی اگر این اطلاعات منبع باز نباشد، می توانید از طریق چندین روش آن را ویرایش کنید.

کلمات کلیدی متصل به بک لینک را در موتور های جستجو بررسی کرده و ببینید که چگونه به این جایگاه رسیده و در آن لیست شده است.منابع ترافیکی و بک لینک به یک کسب و کار اینترنتی را شناسایی کنید.
پس از این اطلاعات، ایجاد بخش های مختلفی که اطلاعات جغرافیایی، اطلاعات بازار را به شما ارائه می دهند برای کسب و کار شما مناسب است.

اعتبار آنلاین بک لینک

همانطور که قبلا گفته شده است اعتبار آنلاین عبارت است از:

  • بررسی های موتور جستجو
  • توصیه مشتری

رتبه بندی آنلاین در منابع مختلف برای مدیریت اعتبار آنلاین هر کسب و کار دارای اهمیت است.بیشتر کاربران و مردم تمایل دارند بیشتر از بررسی های آنلاین و نظرات مشتریان قبلی استفاده کنند اما اینکه چگونه منبع بک لینک با مشتریان و مخاطبان رفتار می کند ، خیلی تاثیر گذار است.

تاثیر بک لینک در رتبه بندی و بهینه سازی در موتور های جستجو

رتبه بندی بک لینک و جستجوگرها بهینه سازی گام نهایی و فیلتر است که لینک شما باید از آن عبور کند. اگر تمام فیلترهای ذکر شده را تصویب کرد، پس از آن بایستی بیش از یک مشارکت ساده در نظر گرفته شود، اما شاید بیشتر برای مشارکت پرداخت شود.

سئو یک وب سایت خیلی راحت است ، کلمات کلیدی کسب و کار خود را شناسایی کنید و به آن لینک بدهید و موقعیت آن کلمات و لینک ها را در موتورهای جستجو را بررسی کنید .

کارشناسان پشتیبانی سایت ایکس اسکریپت وردپرس تنها به آن محدود نمی شوند اما به طور کلی این ساده ترین و کوتاه ترین راه برای پیدا کردن میزان بهینه سازی سئو یک وب سایت است.

با دنبال کردن این راه حل ها و ایجاد یک منبع قابل اعتماد و امن، ترافیک و سئو لینک ، بهینه سازی یک کسب و کار بسیار آسان است که هر کسی می تواند آن را اداره کند و پشت زمینه ای ارزشمند برای کسب و کار شما در بسیاری از زمینه ها و حوزه های فعالیت فراهم کند.

موفق باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط