تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,792 بازدید
  • بدون نظر

ارسال ایمیل بعد از پاسخ دادن به نظرات

ارسال ایمیل بعد از پاسخ به نظرات برای هر سایتی ضروری است. کاربر وقتی در سایت نظری را ثبت می کند، ممکن است سوالی پرسیده باشد. بنابراین او در انتظار یک پاسخ است. ممکن است پس از گذشت 2 یا 3 ساعت به سایت سربزند و ببیند که نظر او پاسخ داده شده است یا خیر. اما ممکن است مدیر سایت در این چند ساعت، نظرات را بررسی نکرده باشد، بنابراین در آن هنگام پاسخی به کاربر نداده باشد. اینجا کاربر از گرفتن پاسخ نا امید می شود و حتی اگر مدیر سایت، یک روز بعد پاسخ دهد، آن کاربر به احتمال زیاد فراموش کرده است که سوالی را در این سایت پرسیده بود! در ادامه با ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

در این مقاله به معرفی افزونه Subscribe To Comments Reloaded می پردازیم که از طریق آن می توانید بعد از ارسال پاسخ به نظر کاربر در سایت، برای اون ایمیل نیز ارسال کنید تا کاربر مطلع شود که نظر او پاسخ داده شده است. بنابراین این کار باعث می شود که کاربران از سایت شما نا امید نشده و شما می توانید خودتان را بهتر به کاربر نشان دهید تا کاربر به سایت شما اعتماد بیشتری کند.

 

همچنین یک امکان بسیار عالی که این افزونه در اختیار شما قرار می دهد این است که کاربران می توانند حتی بدون ارسال نظر، زمانی که در آن نوشته نظری درج شد یا پاسخ داده شد، ایمیل دریافت کنند و بحث درباره آن نوشته که توسط دیگر کاربران انجام می شود را دنبال کنند. این نیز یکی از امکانات بسیار خوب این افزونه می باشد که باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما خواهد شد. همچنین به دلیل اینکه کاربر پس از دریافت ایمیل دوباره به سایت بر میگردد، به صورت مستقیم بازدید شما نیز افزایش خواهد یافت.

 

ارسال ایمیل بعد از پاسخ دادن به نظرات

 

افزونه Subscribe To Comments Reloaded تا کنون در سایت وردپرس، بیش از 20 هزار نصب فعال داشته است و توانسته امتیاز 4.5 از 5 را توسط کاربران وردپرس دریافت کند.

 

آموزش افزونه Subscribe To Comments Reloaded:

 

پس از نصب افزونه و فعال سازی آن،  در منو پنل مدیریت سایت وردپرسی خود، گزینه StCR اضافه می شود.

 

با ورود به بخش تنظیمات، می توانید تنظیمات اصلی این افزونه را برای ارسال ایمیل بعد از پاسخ دادن به نظرات مشاهده کنید. در اینجا به معرفی تنظیمات اصلی افزونه می پردازیم.

Subscribe To Comments Reloaded Settings

 

Show StCR checkbox / dropdownاین گزینه برای نمایش گزینه چک باکس ارسال یا عدم ارسال ایمیل تایید استفاده می شود و باید روی بله قرار داشته باشد تا همیشه این گزینه به کاربر نمایش داده شود. با فعال بودن این گزینه، کاربر می تواند ایمیل پاسخ به نظرش را دریافت کند.

Safely Uninstallاین گزینه به شما اجازه می دهد که بدون از دست دادن مشترکین (subscribers)، افزونه را حذف کنید. به طور پیشفرض تمام جدول ها و تنظیمات پاک خواهد شد.

Date Format: نوع نمایش تاریخ در صفحه مدیریت را از این قسمت می توانید تنظیم کنید.

StCR Position: در صورت مشکل در محل نمایش چک باکس این افزونه، از این گزینه استفاده کنید.

زوال خودکار درخواست های اشتراک که طی مدت معین مورد تایید کاربر قرار نگرفته: از طریق این گزینه می توانید مشخص کنید که اگر نظری پس از گذشتن این تعداد روز پاسخی دریافت نکرد یا تایید نشد، دیگر بعد از گذشت این تعداد روز، با پاسخ دادن به نظر شخص، ایمیلی ارسال نکند.

حالت بررسی مضاعف را فعال کن: برای اینکه از معتبر بودن ایمیل کاربر مطمئن شوید، می توانید از این گزینه استفاده کنید تا پس از وارد کردن ایمیل توسط کاربر، یک تاییدیه به او ارسال کند.

اشتراک مؤلفان: با استفاده از این گزینه، کاربرانی که نقش کاربری نویسنده را دارند، به طور خودکار، بعد از پاسخ به نظرات، برای آن ها ایمیل ارسال می شود.

فعال کردن ایمیل های HTML: با استفاده از این گزینه شما می توانید در قالب ایمیل ارسالی از HTML نیز استفاده کنید.

بازآگاهی فرآیند: با فعال سازی این گزینه، در صورت ارسال پاسخ های متعدد به آن نظر، هر بار ایمیل پاسخ برای کاربران ارسال می شود.

تمام اشتراک ها را رهگیری کن: برای اطلاع دادن به مدیر زمانی که شخص بدون ارسال نظر عضو مشترکین نظرات می شوند استفاده می شود.

به سرپرست اجازه ی مشترک شدن بده: با استفاده از این گزینه، مدیران نیز می توانند عضو مشترکین برای دریافت پاسخ به نظرات شوند.

مدیر را در BCC یادآوری ها قرار بده: با فعال سازی این گزینه، یک ایمیل پاسخ برای مدیر نیز هر بار پس از پاسخ به نظر کاربر، ارسال می شود. یعنی یک ایمیل به خود کاربر، و یک ایمیل به مدیر، در هر پاسخ دهی به نظرات، ارسال می شود.

Enable Font Awesomeبا فعال سازی این گزینه، می توانید از Font Awesome در ایمیل استفاده کنید.

ارسال ایمیل بعد از پاسخ دادن به نظرات

در سایر منو های افزونه Subscribe To Comments Reloaded، امکانات دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

مدیریت اشتراک ها: از این قسمت می توانید افرادی که برای دریافت ایمیل پاسخ درخواست داده اند را ببینید. همچنین امکان جستجو در بین این لیست نیز وجود دارد.

فرم دیدگاه ها: تمام تنظیمات مربوط به نمایش فرم عضویت در اشتراک نظرات، در این جا انجام می شود. مواردی مانند پیشفرض تیک خوردن، متن ها و برچسب های فرم، فعال سازی اشتراک پیشفرفته و … را می توانید از اینجا تنظیم کنید.

صفحه مدیریت: در اینجا تنظیمات مربوط مدیریت را مشاهده کنید. به عنوان مثال متن ها و پیغام ها را می توانید در این قسمت سفارشی سازی کنید.

آگاه سازی ها: در این قسمت ایمیلی که به کاربران ارسال می شود را می توانید سفارشی سازی کنید. به طور پیشفرض متن هایی وجود دارند که شما می توانید آن ها را تغییر دهید. همچنین شورت کد هایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن ها در ایمیل استفاده کنید.

ممنون از شما که تا پایان این آموزش همراه ما بودید. در این آموزش یاد گرفتیم که چطور کاربر را پس تایید و پاسخ دهی به نظرش، از طریق ایمیل آگاه کنیم. همچنین امکان دیگری را توانستیم به سایت خود اضافه کنیم تا کاربران بدون اینکه نظری را در نوشته ای درج کنند، از نظراتی که دیگر کاربران برای آن ارسال می کنند، آگاه شوند.

امیدواریم که این آموزش نیز برای شما مفید بوده باشد. خوشحال خواهیم شد که اگر سوالی در رابطه با این افزونه دارید، از نظرات همین مقاله، برای ما ارسال کنید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده