تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,140 بازدید
  • بدون نظر

انتقال سایت وردپرس

انتقال سایت وردپرس به سایتی دیگر

خیلی وقتا پیش میاد رو یک دامنه کلی کار می‌کنید و وقت میزارید، محتواهای بسیاری منتشر میکنید بعد تصمیم میگیرید دامنه جاریتون را به یک دامنه جدید تغییر بدید، خب، در اینجا باید چکار کنید؟ با یک افزونه کاربردی و محبوب میتونید این کارو کنید. با ما همراه باشید تا نحوه کار با افزونه را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

نحوه کار با افزونه All-in-One WP Migration

همانند روال همیشه افزونه را نصب و فعال نمایید. پس از فعال کردن افزونه منو جدیدی تحت عنوان All-in-One WP Migration در پیشخوان وردپرس ظاهر می شود. این منو داری سه زیر منو export ،import ،backup می باشد. در مرحله اول وارد بخش export شوید و روی دکمه add کلیک کنید.

در بخش find نام دامنه جاری را وارد کنید و در بخش replace with نام دامنه جدیدتون را بنویسید. سپس بر روی  لینک آبی رنگ Advanced options کلیک کنید. در این قسمت میتونید برخی از بخش های وردپرس اعم از دیتابیس، رسانه، قالب، دیدگاه های اسپم و موارد دیگر را انتخاب و با کلیک بر روی دکمه Export To از آنها خروجی بگیرید.

انتقال سایت وردپرس

هنگامی که بر روی این دکمه کلیک می کنید، یک لیست باز میشه که در اینجا میتوان نوع خروجی را انتخاب کرد. نوع خروجی مورد نظرتون را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا خروجی به صورت کامل گرفته شود. اکنون با فایلی با فرمت wpress مواجه می شوید. آن را در سیستم خودنون ذخیره کنید.

در ادامه، وارد پنل پیشخوان وردپرس دامنه جدیدتون بشید. افزونه All-in-One WP Migration را نصب و فعال کنید. سپس به بخش import برید و فایلی که قبلا ذخیره کردید را در اینجا درون ریزی کرده و منتظر بمانید به صورت کامل و صحیح این عمل انجام شود. همچنین میتونید از دامنه های خود در بخش backup یک بکاپ تهیه کنید و در نگهداری اطلاعاتتون کوشا باشید.

انتقال سایت وردپرس

بدین صورت می‌تونید خیلی راحت و ساده تنها با چند کلیک سایت وردپرسی خودتون را از دامنه فعلی به دامنه جدید انتقال دهید.

موفق و پیروز باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط