تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,152 بازدید
  • بدون نظر

درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس

سلام خدمت همراهان خوب ایـکـس اسـکـریـپـت 🙂

در این قسمت از آموزش ووکامرس به شما نشان خواهیم داد که چگونه میتوانید در فروشگاه آنلاین خود درون ریزی و برون بری یا همان Import وExport انجام دهید.
با ما همراه باشید…

درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس

 

همانطور که از عنوان این آموزش ووکامرس مشخص و واضح است افزونه Product Import Export for WooCommerce به مدیران فروشگاه برای درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس کمک می کند. در ادامه به بررسی این افزونه ووکامرس میپردازیم…

 

افزونه Product Import Export for WooCommerce

 

این افزونه ووکامرس بیش از ۲۰٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است و همچنین از آخرین اپدیت آن کمتر از یک ماه میگذرد.

میتوانید در انتهای همین نوشته افزونه Product Import Export for WooCommerce را بصورت رایگان دانلود کنید

درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس

 

پس از دانلود، نصب و فعالسازی این پلاگین وردپرس، شما می توانید تنظیمات آن را در بخش ووکامرس و سپس در قسمت Product Im-Ex ببینید. پس به این بخش بروید و به تنظیم آن بپردازید.

 

درون ریزی محصولات در ووکامرس (Import Products in CSV Format)

 

شما میتوانید به سادگی فایل محصولات را که در فرمت CSV است انتخاب کرده و روی گزینه Import Products کلیک کنید. البته توجه داشته باشید که می توانید تیک گزینه Merge products if exists را بزنید تا در صورتی که محصولی یکسان در هنگام درون ریزی ووکامرس وجود داشت آن ها را یکسان سازی کند.
مانند تصویر زیر:

 

درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس

برون بری محصولات در ووکامرس (Export Product in CSV Format)

 

در این بخش شما باید تنظیماتی را انجام دهید. در بخش اول باید در قسمت Offset مشخص کنید که از کدام محصول شروع به دریافت خروجی ووکامرس کند و البته بهتر است روی صفر قرار گیرد.
در بخش دوم Limit نیز می توانید محدودیتی برای تعداد محصولات قرار دهید و در نهایت در بخش آخر Columns میتوانید سطر هایی را که مورد نیاز شماست تیک بزنید که برای درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس اعمال شود.
البته میتوانید در قسمت Column Name نام آن ها را نیز بر حسب نیاز تغییر دهید.
در صورتی که می خواهید اطلاعات مخفی شده متاها نیز نمایش داده شود تیک گزینه Include hidden meta data را بزنید و در نهایت روی گزینه Export Productsکلیک کنید تا خروجی ووکامرس شما دریافت شود.

درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس

 

به همین سادگی…

موفق و پاینده باشید…

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط