تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,368 بازدید
  • بدون نظر

خب یکی از سوالاتی که از ما به مقدار فراوان پرسیده می‌شه، این هست که چه مواردی را در بخش ظاهر جستجو در یواست سئو باید روی حالت ایندکس قرار دهیم؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهم داد.

زمانی‌که برای انجام تنظیمات سئوی سایتتان وارد تنظیمات یواست سئو می‌شوید. بخش انواع محتوا و طبقه‌بندی‌ها را مشاهده می‌کنید. این بخش‌ها می‌توانند مشخص کنند که چه پست‌تایپ‌هایی از سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده شوند و کدام‌یک خیر! اما واقعا کدام را باید برای نمایش دادن در نتایج گوگل انتخاب کنیم.تنظیمات Yoast سئو

بدون شک اگر یک مورد را روی ‘خیر’ تنظیم کنید، لیستی از محتوای سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شود.

در این مطلب می‌خوانید:

 

 

 

  • و اما موضوع اصلی: کدام پست‌تایپ‌ها باید ایندکس شوند؟

اول، تکلیف عناصر چند‌رسانه‌ای را مشخص کنیم!

برای شروع باید عناصر چند رسانه‌ای را روی حالت تغییر urlها به خود پیوست قرار دهیم. به این شکل دیگر صفحه عناصر چند‌رسانه‌ای شما در گوگل نمایش داده نمی‌شود.

تنظیمات Yoast سئو

و اما موضوع اصلی: کدام پست‌تایپ‌ها باید ایندکس شوند؟

جواب این سوال بسیار ساده هست. پست‌تایپ‌هایی که می‌خواهید در نتایج جستجو نمایش داده شوند و حرفی برای گفتن دارند را روی بله قرار دهید و مابقی را روی خیر.

تنظیمات Yoast سئو

به عنوان مثال: نوشته‌ها چون همیشه دارای محتوای مفید هستند باید روی بله قرار گیرند. اما در صورتی که قالب شما بخشی به نام نمونه‌کارها دارد و از آن استفاده نمی‌کنید. باید نمونه‌کارها را روی خیر قرار دهید.

یا مثلا محصولات ووکامرس باید روی بله قرار گیرند. (البته اگر روی ووکامرس محصولاتی دارید.) و محصولات EDD هم به همین شکل

قرار دادن همه پست تایپ‌ها روی حالت بله (ایندکس شدن) هم چندان جالب نیست چون خیلی از پست تایپ‌های شما ممکن است استفاده نشود یا متن خیلی کوتاهی داشته باشد که باعث کاهش رتبه سئوی شما خواهد شد.

نتیجه گیری کلی: از بخش ظاهر جستجو در افزونه یواست، می‌توانید مشخص کنید کدام پست‌تایپ‌ها و کدام آرشیو‌ها در نتایج جستجو نمایش داده شوند. شما باید مشخص کنید که کدام صفحات شما دارای محتوای مناسب برای نمایش در جستجوی گوگل هستند و در صورتی که کاربران به این نوع از پست‌ها برسند، می‌توانند هدفشان را در سایت شما پیدا کنند. پس تنظیمات این نوع پست‌ها (پست‌تایپ‌ها) را باید روی بله قرار دهید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده