تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 6,359 بازدید
  • بدون نظر

بیشتر افراد از اینکه بتوانند خدمت یا کالای واحدی را با بهای کمتری خریداری کنند، خشنود می‌شوند اما قطعاً اگر این کالا در کوتاهترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت به دستشان برسد، رضایتشان دو چندان می‌گردد. این پروسه هر چند که بسیار لذتبخش به نظر می‌رسد اما پیش از اینها شامل خدمات سفر نمی‌شد. به همین جهت بسیاری معتقد بودند سفر جای چرتکه انداختن نیست و اگر پول کافی برای خرج کردن ندارید، همان بهتر که اصلاً به سفر نروید! شرایط اقتصادی این روزها اما، ارزان خرید کردن را به نوعی هنر بدل کرده است پس اگر می‌خواهید یک جهانگرد هنرمند باشید، خرید بلیط هواپیما سفر خود را از قاصدک 24 آغاز کنید.

 

r12

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و بلیط قطار

امروزه تکنولوژی نقش به سزایی در زندگی بشر ایفا می‌کند به طوری برنامه های کاری، تفریحی و حتی سفر کردن ما نیز در بسیاری از موارد، منوط به آن و ابعادش می‌باشد. نیازی که موجب شده است خرید اینترنتی خدمات سفر در سالهای اخیر به جهت سهولت، سادگی و صرفه جویی در زمان، مورد توجه جامعه کثیری از مسافران قرار گیرد.

 

قاصدک 24 یکی از سامانه‌های معتبری که خدمات سفر را به صورت آنلاین به کاربران خود عرضه می‌کند. این سامانه با همکاری بسیاری از کارگزاران سفرهای ریلی از جمله سه شرکت اصلی رجا، سفیر و فدک اقدام به عرضه مستقیم بلیط قطار می‌نماید. بدین ترتیب مسافران قادر خواهند بود به سادگی و تنها با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.ghasedak24.com ضمن مشاهده لیست کاملی از بلیط های موجود، قیمت بلیط قطار مورد نظر خود را با سایر بلیط ها مقایسه نموده و خریدی مناسب و مقرون به صرفه‌ را تجربه نمایند.

 

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با قاصدک 24 این است که خدمات این سامانه تنها به فروش بلیط قطار خلاصه نمی‌شود. این شرکت علاوه بر همکاری با کارگزاران ریلی کشور، چندی است که به نمایندگی از ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی نظیر ماهان، ایران‌ایر، کاسپین و… اقدام به عرضه بلیط هواپیما و بیمه های مسافرتی نموده است. به عبارت دیگر تجمیع تمامی پیش نیازهای ممکن در یک سامانه جامع سبب شده است تا قاصدک 24 به سادگی پاسخگوی نیاز و سلیقه تمامی کاربران خود باشد

 

ارزانترین بلیط های هواپیما در قاصدک 24

برای خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24 می‌توانید با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ درخواستی خود در فیلدهای مربوطه، لیست کاملی از بلیط های هواپیمای موجود در آن روز را مشاهده نمایید و در صورت نیاز، لیست خود را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سیستم محدود نمایید تا در نهایت به بلیط مورد نظر خود که با بودجه شما هم خوانی داشته باشد، دست پیدا کنید. به این ترتیب علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه کلیه بلیط های هواپیمای موجود را دارید، می‌توانید خرید ایمن تری را نیز تجربه نمایید و اطمینان داشته باشید که هرگز پروازی را از دست نمی‌دهید.

 

شایان ذکر است با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 به راحتی می‌توانید بلیط مورد نظر خود را، تنها با یک کلیک از میان انبوهی از بلیط های موجود پیدا کنید. سامانه خرید اینترنتی بلیط قاصدک 24، بلیط های هواپیما موجود در تاریخ درخواستی شما را به ترتیب قیمت از پایین به بالا (صعودی) نمایش می دهد. با این نوع نمایش می‌توانید به راحتی بلیط چارتر یا سیستمی ارزان مورد نظر خود را پیدا کنید یا با استفاده از فیلتر قیمت یک قدم فراتر بروید و بلیط های مربوط به یک بازه نرخی خاص را ببینید.

 

در پایان یادآور می‌شویم در سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 ضمن خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و برخورداری از پشتیبانی تیم فروش این مجموعه، می‌توانید نسبت به کنسلی و استرداد بلیط قطار یا بلیط هواپیما خود نیز اقدام نمایید پس اگر به هر دلیلی مجبور به لغو سفر خود شدید، دیگر کوچکترین نگرانی ای برای کنسل کردن بلیط سفر خود نخواهید داشت.

Avatar

درباره نویسنده : محمد

مطالب بیشتر از همین نویسنده
برچسب ها
مطالب مرتبط