تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,109 بازدید
  • بدون نظر

افزونه GetSiteControl Widgets

همه ما به ابزار هایی برای مدیریت سایت و یا فروشگاه اینترنی خود نیاز داریم، برای اینکار معمولا افراد دست به نصب افزونه های مختلف میزنند، در حالی که میتوان همه این خواسته ها را با استفاده از یک افزونه کامل و جامع رفع کرد، با استفاده از یک افزونه کامل و جامع میتوانید سایت خود را به خوبی مدیریت نمایید بدون آنکه چیزی کم داشته باشید، شاید از خود بپرسید مگر همچین چیزی وجود دارد؟ بله که وجود دارد، در این مطلب به معرفی افزونه GetSiteControl Widgets خواهم پرداخت. با ما همراه باشید…

معرفی افزونه GetSiteControl Widgets

افزونه GetSiteControl Widgets

همه از کدنویسی و دردسر های آن فرار میکنند و به افزونه هایی که بی دردسر میتوانند نیاز های آنها را رفع کنند پناه میبرند، همانطور که گفتم استفاده از افزونه های زیاد کار درستی نیست و اگر از یک افزونه مناسب و جامع استفاده کنید کار بسیار بهتر پیش خواهد رفت، افزونه GetSiteControl یک افزونه جامع و کامل است که با استفاده از آن میتوانید امکانات جالبی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید، با استفاده از این افزونه میتوانید ابزار های کنترلی به سایت خود اضافه کنید تا زودتر به هدف خود برسید.

ابزار هایی که افزونه در اختیار شما قرار خواهد داد عبارت اند از:

  • ابزارک ایجاد فرم عضویت در خبرنامه
  • ابزارک ایجاد فرم تماس با ما
  • ابزارک ایجاد اطلاعیه
  • ابزارک ایجاد آزمون
  • ابزارک دنبال کردن در شبکه های اجتماعی
  • ابزارک دکمه های اشتراک گذاری
  • ابزارک چت و پشتیبانی آنلاین

با استفاده از این افزونه میتوانید ابزارهای کاملا کاربردی و ریسپانسیو ایجاد کنید، تا سایت شما در دستگاه های مختلف به بهترین نحو ممکن دیده شود. میتوانید از ابزار های موجود چند عدد ایجاد کنید و از ابزار ها در فرم ها و شکل های مختلف بهره ببرید.

برای شروع کار با افزونه باید در سایت توسعه دهنده این افزونه ثبت نام کنید و از تمامی خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید، برای استفاده گسترده تر و بهتر، توسعه دهندگان افزونه، نسخه ویژه این افزونه را توسعه داده اند و با استفاده از آن قادر به ایجاد تست A/B ، ایجاد سوالات بیشتر در آزمون، استفاده از تصاویر در پاپ آپ ها خواهید بود، اما در هر صورت نسخه رایگان نیز پاسخگوی تمامی نیاز های شما خواهد بود و میتوانید با استفاده از تنظیمات گسترده در این افزونه، از تمامی توابع کاربردی موجود در آن استفاده نمایید.

شما همچنین قادر خواهید بود با استفاده از پوسته ها و رنگ بندی های موجود در تنظیمات، شکل ظاهری ابزارک ها را آنگونه که میخواهید تغییر دهید، و ظاهر آنها را با توجه به ظاهر سایت خود تغییر دهید.

تغییر فونت به کار رفته در ابزارک های یکی دیگر از قابلیت های موجود در تنظیمات این افزونه است و میتوانید فونت مورد نظر خود را برای ابزارک ها انتخاب کنید، و در صورت نیاز خواهید توانست تا مشخص کنید که فونت ابزارک ها از فونت قالب ارث بری کند.

در حساب کاربری خود در سایت توسعه دهنده میتوانید گزارش استفاده از ابزارک ها را مشاهده کنید و ابزارک های خود را میتوانید از طریق پنل خود مدیریت کنید.

تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار ابزارک با استفاده از این افزونه ایجاد شده است، و این موضوع گویای محبوبیت این افزونه است، اگر سایت های متعددی داشته باشید میتوانید از طریق پنل خود آنها را اضافه کنید و سایت های خود را نیز از این ابزارک بهره مند سازید.

این افزونه با جدیدترین نسخه های وردپرس سازگاری دارد و بدون مشکل در سایت های مختلف در حال استفاده است، و روز به روز به مشتاقان آن افزوده میشود، تیم توسعه دهنده این افزونه بسیار قدرتمند است و آپدیت های خود را به موقع منتشر میکند و قابلیت های موجود را در هر آپدیت گسترش میدهد.

اگر میخواهید از دردسر مدیریت افزونه های مختلف راحت شوید و فقط یک افزونه مناسب را مدیریت کنید و از آن استفاده کنید، این افزونه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

همانطور که خودتان نیز میدانید، استفاده از افزونه های ضعیف و نا معتبر ریسک بزرگی میتوانند برای سایت شما باشند، آنها میتوانند توسط هکر ها دستکاری شده باشند، و شما با اعتماد به این افزونه ها راه را برای هکر ها هموار کرده اید. استفاده از افزونه GetSiteControlبرای سایت شما هیچ ریسکی نخواهد داشت، پس بهتر است هرچه زودتر از آن استفاده کنید.

امیدوارم در این مطلب توانسته باشم شما را به خوبی با افزونه کاربردی GetSiteControl آشنا کرده باشم.

موفق باشید…

GetSiteControl is an easy-to-use set of engagement tools for your WordPress website. Online surveys, live chats, contact forms, opt-in forms, promo messages, follow and share social media tools – all managed from a single dashboard

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده