تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,842 بازدید
  • بدون نظر

بالا بردن ترافیک سایت

هک رشد برای بالا بردن ترافیک

یک هکر رشد با تمرکز مطلق روی رشد و نادیده گرفتن تقریباً تمام موارد دیگر، می‌­تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد. او از روش‌های کم هزینه، که جایگزینی مناسب برای بازاریابی سنتی است، استفاده می­‌کند. شرکت‌های بزرگی مثل فیسبوک، توییتر، لینکدین و AirBnB همه از روش‌های هک رشد برای بالا بردن ترافیک استفاده کرده‌اند. AirBnB، یک پلتفرم برای اجاره تسهیلات در تعطیلات است، که با ترفندی قدرتمند به موفقیت کنونی خود، یعنی کسب و کار بیلیونی رسیده است.

اگر یک وبسایت راه‌­اندازی کرده­‌اید، برای رشد ترافیک سایت­تان با هزینه کم، باید بیشتر روی مشتریان تمرکز کنید، که درآمد بیشتر و ترافیک بیشتر را نتیجه می­‌دهد.

وبلاگ­‌ها در کسب و کارها بسیار مهم است چیزی حدود ۷۰% مشتریانان اعتقاد دارند که وبلاگ‌‏ها روی تصمیم­ آنها برای خرید تاثیر گذار است شرکت­‌هایی که وبلاگ دارند، ۹۷% بیشتر لینک ورودی دارند و ۴۳۴% صفحات ایندکس بیشتری دارند.
راه­‌های زیادی برای هک رشد هست. در این مطلب مهمترین هک‌­های رشد که هر کاربرد وبلاگی باید بداند، ارائه شده است.

  – جستجوی کلمات کلیدی

جستجو و تحقیق، یک راه اساسی برای تقویت محتوای وبلاگ، و رساندن آن به ترافیک بالا و فروش خوب است.  ۸۱% چرخه خرید (B2B (Bussiness to Bussiness یا همان ارتباط تجاری دو شرکت با جستجو شروع می‌­شود. چه باید کرد؟

  • گام اول: کلمات کلیدی

کلمات کلیدی که کاربران جستجو می‌­کنند را تهیه کنید. ابزارهایی مانند  Google AdWords هست که کار شما را خیلی آسانتر  میکند،وقتی تصمیم می‏‌گیرید که کلمات کلیدی را آماده کنید تا به درجه بالا تر در موتورهای جستجو برسید، باید به چند مورد دقت کنید:

حجم جستجو: چه تعداد افراد آن کلمه کلیدی را جستجو می­‌کنند؟
ارتباط: این کلمه ترافیک صحیح را ایجاد می­‌کند؟
رقابت: آیا ممکن است به درجه بهتر با این کلمه کلیدی رسید؟

برای این منظور به شما پیشنهاد می‌کنم مقالات مرتبط در وی پی نگار وردپرس را مطالعه کنید:

  1. تاثیر کلمات کلیدی در سئو
  2. چگونه بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو انتخاب کنیم
  • گام دوم: بهینه ­سازی محتوا

حالا باید کلمات کلیدی را با محتوای­ مد نظرتان ترکیب کنید. ناحیه‌­های کلیدی که در آن­ها کلمات کلیدی ظاهر می­‌شود به شرح زیر است:

  • برچسب عنوان
  • ساختار URL
  • محتوای متن
  • مِتای توضیحات (چکیده‌ای از محتوای سایت، که برای موتورهای جستجو نوشته می­‌شود)

بالا بردن ترافیک سایت

  • بجای صرف وقت زیاد، می­‌توانید از افزونه‌­ها به منظور بهینه ­سازی وبلاگ­ خود استفاده کنید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، SEO by Yoast به شما نمایش می­‌دهد که دقیقاً چه چیزی نیاز دارید تا هر مطلب وبلاگ­ خودتان را بهینه کنید.

    – انتخاب عنوان‏‌های مناسب کاربران و موتور جستجو

     بهتر است برای هرمطلب تقریباً ۲۵ عنوان گوناگون بنویسید. عنوان تنها چیزی است که کاربران می­‌بینند، و تصمیم می‌­گیرند کهمطلب شما را بخوانند یا نه. پس باید آن را بسیار مناسب انتخاب کنید.

    همانگونه که قبلاً گفته شده عنوان مطلب  باید با کلمات کلیدی بهینه شده باشد. اما مطمئن باشید، عناوین همانگونه که برای موتورهای جستجو بهینه هستند، برای کاربران نیز جلب توجه می‏‌کنند. باید مطمئن شوید که نکات زیر به خوبی رعایت شده باشد:

    • تعادل بهتری بین تمام کلمات عنوان، ایجاد شده باشد.
    • کلمات صحیح با طول مناسب، برای پلتفرم‌­های گوناگون استفاده شود.
    • عناوین در جستجو و هر جایی که دیده می‌­شوند، جلب توجه ­کنند.

    ابزارهای گوناگونی وجود دارد که به شما برای این اهداف کمک می‌­کنند.

بالا بردن ترافیک سایت

  • اگر از وردپرس استفاده می­‌کنید،  Title Experiments یک ابزار مناسب است. این افزونه به صورت خودکار چندین عنوان گوناگون را با کاربران واقعی آزمایش می­‌کند و مشخص می­‌کند که کدام عنوان بهتر کار می‏‌کند. نسخه پایه این افزونه رایگان است.برای بهبود هک رشد برای ابالا بردن ترافیک پیشنهاد می‌کنیم مقالات مرتبط زیر را مطالعه کنید:
    1. ۱۰ نکته در انتخاب عنوان حرفه‌ای مقاله برای جذب میلیون‌ها کاربر
    2. ۵ نکته مهم در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی وبسایت

    -ارتقای وبلاگ با کمپین‌های ایمیلی

    عده بسیاری فکر میکنن که ایمیل مارکتینگ زیاد موثر نیست. این درست است که کاربران خیلی بیشتر از آنچه که وقت خواندن ایمیل داشته باشند، ایمیل دریافت می­‌کنند،اما این هم یک روش بازاریابی و هک رشد برای بالا بردن ترافیک به حساب می‌آید و باید انجام شود.

    در واقع ایمیل مارکتینگ سه برابر بهتر از شبکه­‌های اجتماعی موثر است و می‌تواند، ROI بالغ بر ۴۳۰۰% را تولید کنند. این عدد خوبی است و در نتیجه، ایمیل برای ارتقای بالا بردن  وبلاگ­ شما مناسب است. شما می‌‏توانید مطلبهای مرتبط را در یک خبرنامه ایمیلی قرار دهید. فقط مطمئن شوید که ایمیل به گونه‌­ای نوشته شده است که کاربر کنجکاو شود، روی آن کلیک کند تا وارد وبلاگ شما شود.

    هنوز ایمیل­‌های زیادی را ارسال نکرده‌اید؟

    ایمیل مارکتینگ بسیار آسان است. روش­‌هایی وجود دارد که شما می‌­توانید برای تشویق کاربران به ثبت ایمیل­‌شان استفاده کنید:

    • فرم اشتراک
    • ارتقای محتوا: محتواهای جزئی‌تر درباره موضوعات وبلاگ
    • انگیزه­ای برای ثبت‌­نام در فرم ایمیل، مانند دسترسی به کتاب، روزنامه و غیره که در پست ارائه شده است.
    • ارائه نمونه محصولات یا تست رایگان
    • تبلیغات پاپ‌آپ (Pop up)

    برای بهبود هک رشد برای ابالا بردن ترافیک با کمک ایمیل مارکتینگ پیشنهاد می‌کنیم مطالب زیر را حتما مطالعه کنید:

    1. استفاده از ایمیل مارکتینگ در فروشگاه ووکامرس
    2. ارسال خبرنامه با MailChimp for WordPress

    – معرفی وبلاگ­ در فرم­‌های آنلاین

    اگر وبلاگ­تان را در سایت­‌های پرسش و پاسخ معرفی کنید، یک روش بسیار مهمی برای رسیدن وبلاگ به ترافیک زیاد پیدا کرده‌اید. برای یافتن این سایت­‌ها، موضوعات و سوالاتی که مربوط به پست­‌های وبلاگتان هستند را، جستجو کنید.

    برای مثال اگر فردی در سایتی، یک سوال درباره نقل قول­‌هایی از کارآفرینان مهم پرسیده­ است و شما یک پست تحت عنوان “۱۰۰ نقل قول از کارآفرین­‌های موفق” در وبلاگ­تان دارید، می­‌توانید به سوال شخص پاسخ دهید و مستقیماً مطلب خود را برای او ارسال کنید.
    وقتی از این روش استفاده می­‌کنید،دقت کنید،اگر نظر شما مرتبط با سوال شخص نباشد یا کاملاً مشخص باشد که پاسخ شما جنبه تبلیغاتی دارد، یک بازخورد منفی را خواهید دید.

    – بازاریابی نفوذی

    یکی از مهم‌ترین را‌‌‌ه‌­هایی که شما می­‌توانید ترافیک وبلاگ­تان را رشد دهید، استفاده از مخاطبان افراد بانفوذ است. به این روش بازاریابی نفوذی یا مشارکت با اشخاص بانفوذ می­گویند. محتواهایی که توسط این افراد به اشتراک گذاشته می­‌شود، ۱۶ برابر بیشتر از محتوای که مستقیماً از یک برند به اشتراک گذاشته می‌شود، کاربران را درگیر می‌­کند.

    دلیل آن چیست؟
    مردم به برندها اعتماد نمی‌کنند.
    مهم نیست که محتوای شما چقدر مفید باشد. چیزی حدود %۷۰ مردم به اطلاعاتی که طرفداران برند ارائه می­‌دهند، بیشتر از اطلاعات از خود برند، اهمیت می­‌دهند.
    در هک رشد برای بالابردن ترافیک به این منظور، می‌توانید افراد دارای نفوذ را پیدا کنید.

    – گرفتن ترافیک با استفاده از SlideShare

    نمایش اسلاید شیر (Slideshare) یکی از بهترین روش‌ها برای کامل کردن محتوای وبلاگ­تان و رسیدن به ترافیک زیاد است. نمایش اسلاید شیر، میزان بازدیدها را افزایش می‌­دهد. این اسلایدها درباره هر چیزی ممکن است باشند. تعدادی از کسب و کارهای آنلاین مانند  Wordstream برای ایجاد خلاصه بصری پست­‌های وبلاگ­شان، از اسلاید شیر استفاده می‏‌کنند.

    این روش مفید است… چون بیشتر مواقع، نمایش اسلایدی مطالب محبوب‏‌تر از پست­‌های وبلاگ است. در ادامه چگونگی گرفتن ترافیک زیاد با استفاده از اسلاید شیر بیان شده است:

    • بک لینک به وبلاگ­

    مطمئن شوید که نمایش Slide Share در شروع، پایان و ارائه اسلایدها، بک لینک به وبلاگ­تان دارند.

    • پیشنهاد محتوای مرتبط

    اگر یک پست دیگر مربوط به موضوع یک اسلاید دارید، آن را بیان کنید و لینک پست را قرار دهید. 

    – پست­ گذاری منظم در وبلاگ

    بسیاری از بازاریاب­‌های دیجیتالی از شنیدن این حقیقت خوششان نمیاید.اما اگر شما ترافیک بیشتری می‌­خواهید، بایدمطلبهای بیشتر و منظم­‌تری قرار دهید. تحقیقات نشان داده است که شرکت­‌هایی که حداقل۱۵ مطلب را در هر ماه به اشتراک می­‌گذارند، ۵/۳ برابر ترافیک بیشتری نسبت به کسانی که حداکثر ۵ پست در ماه منتشر می‌کنند، دارند.
    نمودار این گفته را نشان می‌­دهد: پست­‌های بیشتر، ترافیک بالاتری را دریافت می­‌کنند.

  • بالا بردن ترافیک سایت
  • گر از وردپرس استفاده می­‌کنید، می‌­توانید از افزونه  editorial calendar برای پیگیری انتشار پست، استفاده کنید.
    اگر برای تهیه محتوا نیاز به کمک دارید، روی نویسندگان و ویراستاران خوب، سرمایه­‌گذاری کنید تا به صورت منظم، محتوا در سایت قرار داده شود و ترافیک زیادی را داشته باشید.

    – رشد هک با محتواهای بلند و با جزئیات

     بر اساس نظرسنجی، عمده محتواهای موجود آنلاین، مختصر هستند. تقریباً ۸۵% محتواها، کمتر از ۱۰۰۰ کلمه هستند. در این حالت به نظر می­‌آید که بیشتر وبلاگ‌­نویسان، وقت زیادی برای ایجاد محتوای بلند و با جزئیات، صرف نمی­‌کنند. به عنوان نتیجه در مطالعات یکسانی، پی بردند که مطالب بلند با بک لینک، درجه بهتری را در موتورهای جستجو به دست می‌­آورد.
    پس اگر می­‌خواهید درجه بهتری داشته باشید و بتوانید با سایت­‌های دیگر، رقابت کنید؛ محتواهای بلند و با جزئیات در وبلاگ­‌تان قرار دهید.

    جهت دسترسی به هک رشد برای ابالا بردن ترافیک پیشنهاد می‌کنیم سری به پست‌های زیر بزنید:

    1. تولید محتوای حرفه‌ای در وبسایت
    2. ۳۰ عادت موثر بر تیم تولید محتوا

    – رشد هک با کراس لینک (Cross link)

    در بسیاری از مطلب ها شما باید به دنبال فرصتی باشید تا لینک‌­های مربوط به پست­‌های قبلی خود را در آن وارد کنید. این کار برای سئو بسیار بهتر است، و دلایل آن را در زیر برای شما بیان می‌‏کنیم:

    • کاربر را تشویق می­‌کند تا روی لینک کلیک کند.
    • لینک‌­های داخلی برای گوگل در زمان ایندکس صفحات، اهمیت دارد.

    کراس لینک‌­ها راهی هستند که شما قادر خواهید شد که سئو و میزان ترافیک وبلاگ­‌تان را افزایش دهید. قبل از اینکه مطلب جدید را در وبلاگ‌­تان قرار ­دهید، مطلب­‌های قبلی که با محتوای جدید شما مرتبط هستند را مشخص کنید، و لینک آن­ها را در محتوای جدید قرار دهید. گوگل برای درجه بندی از این اطلاعات استفاده می‌­کند. این خود یک روش اصولی هک رشد برای بالا بردن ترافیک است.

    – تعامل با کمپین­‌های شبکه‌­های اجتماعی

    تعامل با کمپین‌­های شبکه‏‌های ‏اجتماعی، خرید و فروش در شبکه­‌های اجتماعی و هدایا، راهی موثر برای افزایش ترافیک وبلاگ و ثبت نام کاربران جدید در لیست ایمیل‌­تان است. حتماً نیاز نیست که هدایا هزینه زیادی برای شما داشته باشند… می­‌توانید از جوایز کوچک مثل محصولات­­ خودتان یا خدماتی که ارائه می­‌دهید، استفاده کنید.

    این روش باعث رسیدن به ترافیک بالا می‌­شود. یک مثال برای استفاده از این راهکار، کمپین توییتر Namecheap است. آن­ها یک سری سوالات ساده مربوط به کریسمس را برای راه اندازی اکانت توییتر جدیدشان پست کردند. اگر شما یکی از سه فرد اول بودید که پاسخ صحیح داده بود، برنده یک سال ثبت نام دامنه می‌­شدید. این روش باعث ۱۰% افزایش ترافیک و ۲۰% افزایش ثبت دامنه در ماه شد.

    – بازگردانی تصویری محتوا

     اگر می­‌خواهید وبلاگی قوی با ترافیک بالا داشته باشید، باید یک ­سری از محتواها را به صورت بصری بازگردانی کنید. محتواها با تصاویر مرتبط،  ۹۴% بیشتر نسبت به محتواهای بدون تصویر دیده می‌شوند.
    روش‌­هایی برای بازگردانی بصری محتوا وجود دارد:

    • اینفوگرافی
    • ویدئو
    • تصاویر
    • عکس نوشته

    اگر یک ویدئو ایجاد کنید و در وبلاگ خود قرار دهید، وجود این ویدئو، راهی است تا با کمک پلتفرم‏‌های دیگر مثل آپارات، یوتیوب، یاهو، ویمو، ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید.

    تعدادی از ابزارهای مفید برای تولید محتواهای تصویری:

    • Pablo و Pablo: برای ویرایش و طراحی تصاویر
    • Awesome Screenshot: برای ویرایش و اضافه کردن یادداشت به تصاویر
    • am: برای ایجاد اینفوگرافی و ویرایش ویدئو

    -ارائه محتوا در انجمن­‌ها

    تعدادی پلتفرم­ وجود دارد که وبلاگ‌­نویسان می­‌توانند محتواهای­ خودشان را در آن ثبت کنند، که راه دیگری هست تا مطلبهای­ شما در اختیار مخاطبان قرار گیرند. اگر محتوای منحصر بفردی قرار دهید، بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.
    رقابت در این سایت‌­ها زیاد است پس مطمئن باشید محتوایی که ارائه می‌دهید ترافیک بالایی را جذب خواهد کرد.

  • انتشار :06 دسامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط