تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,093 بازدید
  • بدون نظر

لود تنبل تصاویر

سازگاری گوگل با لود تنبل تصاویر

همیشه بحث سرعت سایت نقش مهم و اساسی در سئو داشته. بارها و بارها این مورد توسط گوگل تایید شده.

LazyLoad چیست؟

LazyLoad روشی است که در آن تنها تصاویری لود خواهد شد که در معرض دید کاربر قرار گرفته باشند. در این روش به جای بارگذاری تمامی تصاویر یک صفحه، ابتدا تصاویری نمایش داده می‌شود که کاربر آنرا دیده باشد. اینکار باعث افزایش سرعت چند برابری سایت شما خواهد شد. در حال حاضر بهترین افزونه پیشنهادی ما برای لود تنبل تصاویر هم وردپرس راکت هست.

نکته: در این روش تصاویر با اسکرول کردن کاربر، تک تک لود خواهد شد. تصاویر Above The Fold در لحظه لود سایتتان بارگذاری خواهند شد.

آیا گوگل با لود تنبل تصاویر سازگار است؟

روی سایت  LazyLoad را فعال کرده‌ایم. چند وقت پیش از طریق سایت‌های تست سرعت سایت مثل GTMetrix و Sitespeed Pingdom سایت  را بررسی کردم. به طرز باور نکردنی تصاویر لود نمی‌شدند!  سپس شروع کردم به تست سایت از طریق Fetch as Google در وبمستر تولز گوگل. جالب اینجاست که تصاویر بصورت کامل لود شدند و این یعنی ربات های گوگل موقع بررسی و ایندکس کردن سایت شما، صفحه را اسکرول می‌کنند و این یعنی یک امتیاز مثبت برای وبمسترها

اسکرول کردن صفحات سایت توسط بات‌های گوگل یعنی سازگاری کامل گوگل با LazyLoad تصاویر و این یعنی شما می‌توانید از این قابلیت در سایتتان استفاده کنید و لذتش رو ببرید.

با آرزوی موفقیت

  • انتشار :09 دسامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط