تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,756 بازدید
  • بدون نظر

بخش ورود و عضویت در سایت های یکی از کاربردی ترین و مهم ترین بخش ها در سایت می باشد که توسط آن می توان کاربران زیادی را در سایت جمع آوری کرد و فعالیت کاربران را بررسی نمود ؛ همچنین از عضویت کاربران در سایت می توان در موارد مختفی نظیر ارسال خبرنامه ، کمک خواستن در بروز رسانی سایت ، خرید و … استفاده نمود . در وردپرس هنگامی که برای نام کاربری مورد نظر خود ، پسورد اشتباهی را وارد نمایید بخش ورود لرزشی را نمایش می دهد که بخاطر جاوا اسکریپت ( javascript ) بکار رفته در این بخش می باشد . در این مطلب قصد داریم به شما نحوه حذف این لرزش با تکه کدی را داریم که دیگر این لرزش را مشاهده نخواهید کرد و action مربوط به این لرزش به کلی از بین خواهد رفت و غیر فعال خواهد شد . در ادامه با ایکس اسکریپت و آموزش حذف لرزش پسورد اشتباه در ورود به وردپرس همراه باشید.

حذف لرزش پسورد اشتباه در ورود به وردپرس

حذف لرزش پسورد اشتباه در ورود به وردپرس

در این بخش قصد معرفی تکه کدی برای وردپرس را داریم که توسط آن قادر به حذف لرزش پسورد اشتباه در ورود به وردپرس خواهید بود ؛ با افزودن این کد به سایت خود ، لرزش مربوط به پسورد اشتباه دیگر مشاهده نخواهد شد و غیر فعال می شود . برای اینکار تکه کد زیر را به فایل functions.php اضافه نمایید تا نتیجه کار را مشاهده کنید :

 

function wpb_remove_loginshake() {
    remove_action('login_head', 'wp_shake_js', ۱۲);
}
add_action('login_head', 'wpb_remove_loginshake');

 

و نتیجه ی کار :

حذف لرزش پسورد اشتباه در ورود به وردپرستوسط تکه کد بالا شما قادر به غیر فعال سازی و حذف لرزش پسورد اشتباه در ورود به وردپرس در وردپرس خواهید بود .

  • انتشار :15 مارس 19
  • دسته بندی :
  • نویسنده :Mahdi
Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط