تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,897 بازدید
  • بدون نظر

اجازه به کاربران برای حذف حساب کاربری خود

 

آیا می خواهید به کاربرانتان اجازه دهید حساب کاربری خود را حذف کنند؟ اگر بخش ثبت نام در سایت وردپرسی شما فعال است و برخی از کاربران شما دوست ندارند حساب کاربری خود را در سایت شما نگه دارند و می خواهند آن را حذف کنند. به طور پیش فرضوردپرس این اجازه را به کاربر نمیدهد و در این شرایط کاربر برای حذف حساب خود باید به مدیر سایت وردپرسی مراجعه کند. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چطور به کاربرانتان اجازه حذف حساب کاربریشان را در وردپرس بدهید. در ادامه با ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

چرا باید به کاربران اجازه حذف حساب کاربری خودشان را بدهیم؟

 

در وردپرس کاربران اجازه حذف حساب کاربری خود را ندارند. از این رو معمولا کاربرانی که قصد حذف حساب کاربری خود را دارند. به مدیریت سایت پیام ارسال می کنند تا مدیر سایت وردپرسی حساب کاربری و اطلاعات آن ها را به طور کامل حذف کند.

 

در برخی سایت ها ممکن است تعداد درخواست های کاربران برای حذف حساب زیاد باشد. در این شرایط است که شما باید گزینه ای را به تنظیمات حساب کاربران خود اضافه کنید تا با آن بتوانند به راحتی حساب کاربری خود را حذف کنند. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

 

اجازه به کاربران برای حذف حساب کاربری خودشان

 

در ابتدا شما باید افزونه Delete Me را نصب و فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نصب افزونه در وردپرس مقاله، نصب افزونه در وردپرس را بخوانید.

 

بعد از فعالسازی افزونه برای پیکربندی آن، در پنل مدیریت وردپرس خود به تنظیمات » Delete Me بروید.

 

اجازه به کاربران برای حذف حساب کاربری خود

 

در بخش اول از شما خواسته شده نقش های کاربری را که می خواهید اجازه حذف حساب کاربری خودشان را داشته باشند انتخاب کنید. سایر گزینه ها نیز مربوط به تنظیمات نمایش دکمه حذف حساب کاربری است که به کاربران در بخش ویرایش پروفایل نشان داده می شود. (توصیه میشود متن ها را به زبان شیرین پارسی ترجمه کنید)

 

در انتها بر روی دکمه ذخیره تغییرات یا Save Changes کلیک کنید تا تغییراتی که انجام دادید ذخیره شود. حال از این پس کاربران وردپرسی شما میتوانند در بخش ویرایش پروفایل خود گزینه حذف حساب کاربری را مشاهده کنند.

 

اجازه به کاربران برای حذف حساب کاربری خود

 

افزودن لینک حذف حساب کاربری به صفحه دلخواه در وردپرس

 

شما می توانید با استفاده از شورتکد مخصوص این افزونه لینک حذف حساب کاربری را در هر برگه دلخواهی نمایش دهید. همچنین اگر یک برنامه نویس هستید می توانید آن را در قالب خود نیز استفاده کنید:

 

[plugin_delete_me]Delete Your Account[/plugin_delete_me]

 

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما در دادن اجازه به کاربران برای حذف حساب کاربری خودشان در وردپرس کمک کرده باشد.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط