تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,509 بازدید
  • بدون نظر

رفع خطای Too Many Redirects وردپرس

 

با سلام خدمت دوستان عزیز وردپرسی!

 

هم اکنون که در این مقاله از ایکس اسکریپت را مشاهده می‌کنید ممکن است تا با ارور Too Many Redirects در سایت وردپرسی خود برخورده باشید و قصد رفع آن را دارید. این خطا در مرورگرهای مختلف به شکل‌های مختلفی نمایش داده می‌شود که در زیر نمونه آن را در گوگل کروم و فایرفاکس مشاهده می‌کنید.

 

رفع خطای Too Many Redirects وردپرس

رفع خطای Too Many Redirects وردپرس

 

رفع خطای Too Many Redirects وردپرس

رفع خطای Too Many Redirects وردپرس

 

این خطا معمولا به دلیل پیکربندی نادرست در تغییر مسیر رخ میدهد. همانطور که میدانید وردپرس قابلیتی تحت عنوان پیوندهای یکتا دارد که با استفاده از توابع موجود و همچنین افزونه های مربوطه میتوانید تا آن را شخصی سازی کرده و ساختاری مناسب برای سایت خود انتخاب کنید.

 

به عنوان مثال افزونه سئوی وردپرس این اجازه را به شما میدهد تا نسبت به حذف عبارت پایه دسته و هدایت کاربران به صفحه خاصی اقدام کنید. حال ممکن است به دلایل پیکربندی نادرست کاربر بین دو URL موجود به دام افتاده و مدام از این لینک با آن لینک هدایت شود که در نهایت با خطای Too Many Redirects مواجه خواهد شد.

 

رفع خطای Too Many Redirects وردپرس

رفع خطای Too Many Redirects وردپرس

 

برای رفع این خطا ابتدا وارد بخش تنظیمات در سایت وردپرس شده و بررسی کنید که URL های مربوط به سایت و وردپرس صحیح باشند. گاها ممکن است از SSL استفاده کرده باشید و تنظیمات این بخش را فراموش کرده باشید تا به روز کنید، بنابراین میتواند از https:// نیز باشد.

 

سپس تغییرات را یک بار ذخیره کرده و مجددا سایت را رفرش کنید تا بررسی کنید مشکل رفع شده است یا خیر!

 

اگر همچنان مشکل پاربرجا بود و حل نشده بود، وارد هاست خود شده و فایل wp-config.php را باز کرده و کدهای زیر را در آن قرار دهید.

 

define('WP_HOME','http://example.com');
define('WP_SITEURL','http://example.com');

 

دقت کنید که به جای آدرس‌های وارد شده آدرس خود را وارد کنید. اگر همچنان نتوانستید تا به سایت دسترسی داشته باشید، یک بار پس از این کار آدرس سایت خود را به همراه www باز کنید.

 

شاد باشید.. 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده