تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,265 بازدید
  • بدون نظر

همواره به معرفی انواع افزونه‌ها و روش های موجود برای افزودن قابلیت لایک مطالب در وردپرس پرداخته‌ایم که می‌توانید به انتخاب خود و بسته به امکانات موجود هر افزونه یکی از آنها را انتخاب کرده و در سایت خود نمایش دهید.

در این آموزش از ایکس اسکریپت قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از ان قادر خواهید بود تا امکان لایک مطالب وردپرس و آن‌لایک مطالب وردپرس را در ان فراهم نمایید.

لایک مطالب وردپرس

افزونه لایک مطالب وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Kodex Posts likes در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۱.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۵ را ازآن خود نماید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر به منوی تنظیمات آن مراجعه کرده و تنظیمات دلخواه خود را برای آن سفارشی سازی کنید.

افزونه لایک مطالب وردپرس

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا نام دلخواه برای لایک و دیس‌لایک مطالب وردپرس را انتخاب کنید. همچنین امکان انتخاب نوشته‌ها و پست تایپ‌های سفارشی برای نمایش پسندیدن نوشته در وردپرس، امکان انتخاب مکان برای نمایش آیکون لایک مطالب وردپرس، امکان کش و.. نیز در این افزونه برای شما فراهم خواهد بود.

با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا آمار و ارقام مربوط به لایک هر نوشته را در پیشخوان وردپرس، یعنی در بخش ویرایش نوشته و صفحه نوشته‌ها مشاهده کنید.

افزونه لایک مطالب وردپرس

در نهایت پس از سفارشی تنطیمات مشابه تصویر فوق می‌توانید امکان لایک و دیس لایک مطالب را در سایت خود فراهم نمایید تا کاربران به نوشته و مقاله شما واکنش نشان دهند.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط