تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,092 بازدید
  • بدون نظر

نکات مهم در تولید محتوا

امروزه تولید محتوای خوب و مناسب بهترین روش بازاریابی تلقی می گردد. هر کاری اصول مربوط به خودش را داراست و تولید محتوا نیز از این مبحث جدا نیست.

 

در این نوشته از آموزش وردپرس توسط تیم ایـکـس اسـکـریـپـت قصد داریم تا اصول مهم محتوا نویسی در وردپرس را برای انتشار مطالب و بصورت کل در محتوا نویسی را بیان کنیم.رعایت کردن این اصول سبب می گردد که سایت وردپرس شما از لحاظ ساختاری در وضعیت مناسبی قرار بگیرد که تاثیر زیادی بر سئو وردپرس شما دارد.

 

مقالات دیگه از ایکس اسکریپت که میتونه به شما در تولید محتوا کمک کنه تولید و انتشار مطالب بهینه در وردپرس هستش که میتوانید مطالعه کنید .

نکات مهم در تولید محتوا

 

نکات مهم در تولید محتوا

چگونگی تولید محتوای مناسب در وردپرس

 

تولید محتوا باید همراه با سطح بالای کیفیت محتوا باشد, سایت های زیادی هستند که با توجه به تعداد بالای تولید محتوا در آنها مطالب منتشر شده در سطح انتظار نیست و سایت های وردپرس بدون محتوای با کیفیت از ارزش کافی و بالایی برخوردار نیستند.

 

توجه فرمایید مواردی که گفته می شود صرفا مختص وبسایت های وردپرس نیست و اصول آن در تمامی موارد مربوط به تولید محتوا می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد.

 

در بین فاکتور های تاثیر گذار در ارزش گذاری محتوا خود محتوا و ساختار آن بسیار موثر می باشد.به نحوی که در بسیاری از اوقات با رعایت اصول تولید محتوا می توان به رتبه خوبی در نتایج جستجوی گوگل دستیافت.

 

در چگونگی نوشتن یک محتوای خوب از ابتدای آن تا آخرین کلمه ای که نوشته می شود باید بر روی موضوع هدف تمرکز کنید و از پرداختن به حاشیه بپرهیزید.

مهمترین نکات مهم در تولید محتوا

 

  1. داشتن منبع کافی و معتبر برای تولید محتوا و کپی نکردن مطالب
  2. فقط روی یک کلمه کلیدی تمرکز نکنید
  3. استفاده بهینه از کلمات کلیدی هدف
  4. انتشار مطالب در فاصله زمانی مناسب
  5. ایجاد ارتباط محتوایی و مناسب بین مطالب مرتبط و شاخص
  6. فراهم کردن دسترسی آسان کاربران به مطالب
  7. ایجاد ساختار قابل فهم در آدرس صفحات و برگه ها
  8. نظارت بر محتوای تولید شده و ارتباط با کاربران
  9. مدیریت صحیح محتوا که با توجه به نوع پروژه متفاوت می‎باشد

 

بهترین محتوا از نظر گوگل چیست؟

 

برای یافتن پاسخ این سوال باید موضوع مهمی را بررسی کنیم.بدانید که محتوا باید برای کاربران تهیه شود نه گوگل , خوانایی محتوا بسیار مهم است در ضمن می بایست یک دسته از نکات فنی برای دسترسی و فهم بهتر و بیشتر خزنده های گوگل در پشتیبانی سایتشما رعایت شود.

 

کسب رتبه خوب در نتایج جستجوی گوگل

 

محتوای خوب و مناسب در نتایج رتبه بندی وبسایت وردپرس شما در جستجوی گوگل خیلی موثر است در نظر داشته باشید که رقابت بر اساس رقبای سایت شما انجام می شود و هر قدر رقبای شما قوی تر باشند کار شما سخت تر خواهد بود.

 

بر اساس اطلاعات بدست از منابع معتبر حدودا ۲۰۰ فاکتور در تعیین رتبه بندی نتایج گوگل دخالت دارند.این ۲۰۰ فاکتور را می توان در قالب سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت بیان کرد.

 

یک محتوای ایده آل باید بر اساس شرایط زیر تولید گردد:

 

  • محتوای با کیفیت تولید و دارای اطلاعات ارزشمند و کامل باشد.
  • فاقد اشتباه نگارشی و املایی باشد.
  • از تگ های H2 , H1 و H3 به درستی در عنوان و تیتر محتوا استقاده گردد.
  • محتوا تولید شده باید طولانی باشد اما دارای کلمات و جمله های اضافی نباشد.
  • کلمات کلیدی بصورت هوشمندانه و در مکان مناسبی از محتوا قرار بگیرد.
  • از تصاویر بصورت کاربردی برای ارتباط دیداری استفاده شود.
  • ساختار و ارزش سایتی که محتوا در آن انشار می یابد.
  • لینک های داخلی و خارجی صفحه های مورد نظر

با انجام درست موارد گفته شده و انجام صحیح سئوی سایت درصد موفقیت بسیار بالا خواهد رفت مگر اینکه سایت دارای مشکلات دیگری باشد.همه سایت های وردپرس برای رقابت در نتایج گوگل شرایط برابری دارند و تنها محتواست که رتبه را تعیین می کند.

 

نکاتی برای تولید انواع محتوا

 

  • محتوا ها برای یکدیگر مکمل هستند و باید از تصاویر در کنار محتوای نوشتاری تولید شده که در وب سایت وردپرس قرار‎ می‏گیرند استفاده کرد.تولید محتوای تصویری نیز برای کاربر بسیار لذت بخش و جذاب است.
  • حجم بالای محتوا موجب افزایش زمان بارگذاری صفحات وبسایت وردپرس شما و در نتیجه کاهش رتبه سایت‎ می‏شود باید خیلی به کاهش حجم محتوا توجه داشت.
  • تنوع در تولید محتوا بسیار ضروری است.تنوع سایت از طریق بارگذاری انواع محتوا صورت می‎ پذیرد .

 

در پایان فراموش نکنید اگر در زمان مشخص از مطالب و محتوای خود نتیجه خوبی نگرفتید محتوای شما مطالب بدی نیستند و با کمی کسب تجربه می توانید مجتوای ایده آل و بدون اشتباه تولید کنید.

 

موفق باشید 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده