تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,018 بازدید
  • بدون نظر

غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس

 

برخی از مواقع در سایت های وردپرسی مشکلاتی پیش می آید که باید افزونه ها را غیرفعال کرده و سپس یکی یکی آن ها را فعال کرد تا مشکل را پیدا کنیم. یکی از این مشکلات خطای صفحه سفید وردپرس است. این مشکلات گاهی باعث می شود که حتی دسترسی به پنل مدیریت نیز نداشته باشید! پس حالا که دسترسی به پنل مدیریت ندارید، چگونه افزونه ها را غیر فعال می کنید؟! در این آموزش طریقه غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس را بدون دسترسی به پنل مدیریت یاد می گیرید، پس در ادامه با سایت ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

آموزش غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس از طریق هاست و FTP

 

برای غیرفعال کردن افزونه ها باید دسترسی FTP داشته باشید. اگر به پنل مدیریت هاست خود را دسترسی دارید، پس می توانید این کار را انجام دهید.

 

برای این کار ابتدا به مدیریت فایل های سایت خود مراجعه کنید. در مسیر اصلی سایت فولدری با نام wp-content خواهید دید. وارد این فولدر شوید.

 

غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس

 

در این فولدر، یک فولدر دیگر به نام plugins وجود دارد. در این فولدر تمام افزونه های سایت شما قرار دارد. برای غیر فعال کردن تمام افزونه ها، کافیست نام این فولدر را تغییر دهید. به عنوان مثال می توانید در انتهای نام فولدر .dactivate را اضافه کنید.

 

غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس

 

پس از انجام این کار، به همین راحتی، تمام افزونه های سایت شما غیرفعال خواهد شد.

 

معمولا این کار زمانی انجام می دهند که خطایی رخ داده است و دسترسی به پنل مدیریت ندارند. حال اگر مشکل از افزونه ها بوده باشد، با این کار مشکل رفع می شود. حالا باید افزونه ها را یکی یکی فعال کنید و سایت را دوباره بررسی کنید تا متوجه شوید که مشکل از کدام افزونه بوده است.

همچنین توجه داشته باشید که بعد از غیرفعال شدن افزونه ها، نام فولدر plugins را به حالت اول خود برگردانید.

 

امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. اگر سوال یا نظری دارید، در قسمت نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده