مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است تا مطالبی را به محتوای تقریبا یکسانی دارید اما صرفا در برخی از محتوای مطالب نوشته‌های شما نیاز به کمی تغییرات دارند و یا اینکه یک سایت موضوعی همچون فیلم هستید که محتوای کامل نوشته‌ها به یک ساختار می‌باشد و صرفا تغییراتی جزیی در عناوین و محتوای نوشته لازم است تا در ان ایجاد کنید.

در این آموزش از ایکس اسکریپت قصد دارم تا افزونه‌ای کاربردی به شما معرفی کنم که با استفاده از ان قادر خواهید بود تا یک نسخه کپی از نوشته‌های خود ایجاد کرده و با تغییرات جزیی در محتوا و عنوان نوشته سریعا نوشته خود را منتشر کنید.

کپی سریع از نوشته‌های وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Post Cloner در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۵٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴٫۷ را ازآن خود نماید.

پس از نصب و فعال سازی این افزونه منویی با همین نام در بخش تنظیمات سایت وردپرسی شما افزوده خواهند شد.

به تنظیمات آن مراجعه کرده و مطابق تصویر زیر تعیین کنید که در چه نوع پست‌تایپ‌هایی می‌خواهید تا امکان کپی گرفتن از نوشته برای شما فراهم باشد. در صورتی که از افزونه‌هایی همچون ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلود نیز استفاده کنید این نوع پست تایپ‌ها نیز به این افزونه اضافه خواهند شد.

کپی سریع از نوشته‌های وردپرس

پس از اینکه تنظیمات خود را ذخیره کردید به قسمت نوشته‌ها، برگه‌ها و هر نوع پست‌تایپی که مد نظر شماست مراجعه کنید، خواهید دید که گزینه دیگری با عنوان clone post در زیر هر یک از عنوان نوشته‌ها افزوده شده است که با کلیک بر روی آن یک نسخه از آن نوشته کپی شده و ایجاد خواهد شد.

کپی سریع از نوشته‌های وردپرس

تفاوتی که در این نوشته وجود دارد این است که در عنوان و نامک آن عبارت clone نیز افزوده شده و از طرف دیگر این نوع نوشته در حالت پیش‌نویس در سایت ذخیره می‌شود تا پس از به‌روزرسانی آن را منتشر کنید.