تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,524 بازدید
  • بدون نظر

غیرفعال کردن نوار مدیریت وردپرس برای کاربران

نوار مدیریت وردپرس را همه به خوبی میشناسیم. این نوار در اکثر مواقع میتواند به ما کمک کند تا در زمان خود صرفه جویی کرده و خیلی از عملیات زمانبر را با سرعتی بی نظیر انجام دهیم (مثلا نمایش دکمه ویرایش نوشته/ویرایش برگه در بالای هر نوشته یا برگه و یا خالی کردن کش افزونه های بهینه ساز و … ). اما اگر مشغول راه اندازی وبسایتی باشید که پایه ی کار کردش بر مبنای عضویت کاربران بنا شده باشد، احتمالا این نوار دوست داشتنی نه تنها دیگر دوست داشتنی نخواهد بود، بلکه تبدیل به کابوس زندگیتان هم خواهد شد! چه کار باید کرد اگر مایل باشید این نوار فقط و فقط به مدیران سایت وردپرسی شما نمایش داده شود و هیچ یک از کاربران قادر به دیدن آن نباشند؟ امروز دقیقا قرار است همین کار را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

غیر فعال کردن نوار ادمین برای همه کاربران بجز مدیران در وردپرس

خوب در اینجا میخواهیم با چند خط کد کوتاه کاری کنیم که از این پس، نوار ادمین (admin bar) فقط به مدیران سایت نمایش داده شود. کافی است کد زیر را به فایل functions.php قالب سایت خود اضافه کنید.

 

خوب، با استفاده از کد بالا، نمایش ادمین بار را برای همه کاربران بجز ادمین ها غیر فعال کردیم.

غیر فعال کردن کامل نوار ادمین در وردپرس

شاید شما بخواهید به طور کامل نوار ادمین را در وردپرس غیر فعال کنید تا دیگر به هیچ کس نشان داده نشود. برای این کار نیاز به کد زیر خواهید داشت:

 

این نوع کار ها از آن کارهای کوچکی هستند که آدم واقعا دلش نمیخواهد برای انجامشان از پلاگین استفاده کند. همین چند خط کد کوتاه جانمان را نجات داد!

  • انتشار :13 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط