تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,078 بازدید
  • بدون نظر
داشتن یک سایت وردپرس متفاوت

نکات مهم برای داشتن یک سایت وردپرس متفاوت

 

چند سال پیش، ساختن وب سایت شما آسان تر شد. تنها کافیست یک قالب را انتخاب کنید و شروع به ارسال محتوا کنید و سپس کاربران بدون هیچ فایلی به وب سایت شما می روند. امروز، با این حال، همه چیز تغییر کرده است. اما حتی این تغیرات هیچ مزیت قابل توجهی در وب سایت شما ایجاد نکرده است. امروزه توسعه دهندگان محتوا ترجیح می دهند که این روند را سوق دهند، زیرا آنها را متفاوت می کند و خوانندگان می خواهند از سایت هایی بازدید کنند که متفاوتند. در ادامه مقاله با ایکس اسکریپت همراه شوید.

 

بنابراین، اجازه دهیم نگاهی به برخی از روند وردپرس رو به رشد که شما باید در سال ۲۰۱۸ اتخاذ کنید تا وب سایت خود را به ارتفاعات جدید برساند ،بیندازیم .

 

کشیدن و رها کردن سازندگان صفحه

 

قابلیت کشیدن و رها کردن در بسیاری از تم های وردپرس برای مدت زمان بسیار زیادی در دسترس است، اما همان طور که مردم بیشتر وب سایت های وردپرس را ایجاد می کنند، استفاده از آن فقط افزایش می یابد. تم ها مانند “روزنامه ۸” در حال استفاده از این ویژگی از طریق استفاده از TagDiv هستند.

 

هر کاربری که فاقد دانش PHP باشد، می تواند صفحات را فقط با کشیدن ویجت و رها کردن روی صفحه طراحی کند. کاربران علاقه مند به داشتن این ویژگی در تم ها می توانند آن را از Envato و یا Themeforest دریافت کنید.

 

سربرگ های ویدئویی در تم های وردپرس

 

سرعت اینترنت به طرز چشمگیری افزایش یافته است و تماشا ویدئوهای موجود در گوشی ها هم اکنون آسان می باشد. به همین دلیل است که بیشتر توسعه دهندگان وردپرس از جمله ویژگی های هدر ویدئو در موضوعات خود استفاده کرده اند. فیلم ها وب سایت ها را جذاب تر می کنند، زیرا بر خلاف تصاویر، کاربران فقط با تماشای فیلم هدر به اطلاعات زیادی دست می یابند. بنگاه ها هم اکنون می توانند خدمات خود را ارائه دهند یا محصولات خود را از طریق این ویژگی جدید ارائه دهند.

 

در این سال و در چند سال آینده، تم ها با هدر های ویدئویی در کانون توجه قرار می گیرند.

 

اضافه کردن VR / AR به وردپرس 

 

با توجه به این که برنامه های واقعیت مجازی در حال انجام دیجیتال هستند، توسعه دهندگان وردپرس پلاگین هایی ایجاد کرده اند که می توانند محتوای VR / AR و ۳۶۰ درجه را در وب سایت های وردپرس تعبیه کنند .این فقط آغاز VR است و حتی حوزه درست در محدوده تعریف نشده است، اما همانطور که ما در انتهای سال جاری حرکت می کنیم بیشتر از VR / AR را در وب سایت های مبتنی بر وردپرس مشاهده می کنیم .

 

چیزی که باید توجه داشته باشید این است که این عکس های واقعیت مجازی بیشتر مفید خواهد بود برای وب سایت های عکس و ویدیو که در آن آنها می توانند به سازندگان کمک کنند که دید جامعتری از منطقه ای که پوشش می دهند،داشته باشند.

 

تمرکز بیشتر بر روی طراحی مبتنی بر موبایل

 

دو روند محبوب که با توجه به طرح های مبتنی بر تلفن همراه ظاهر می شوند صفحات سریع صفحات موبایل (AMP) و برنامه های پیشرفته وب (PWAs) است.گوگل در حال حاضر صفحات AMP را به عنوان عامل رتبه بندی در نظر می گیرد. این بدان علت است که اکثریت ترافیک در حال حاضر از تلفن های همراه و به طور جزئی به این دلیل است که صفحات AMP سبک تر هستند و تنها راه اجازه دادن کاربران به بازدید از وب سایت ها بدون انتظار برای همه چیز برای بارگذاری است.

 

برای حل این مشکل، توسعه دهندگان در حال حاضر تمایل به وردپرس دوستانه دارند که نیازی به AMP ندارند. در عین حال، آنها هم اکنون بر روی پلاگین های PWA برای وردپرس کار می کنند که باعث می شود وبسایت ها را از صفحه اصلی یک کاربر ساده تر کنند.

 

تاکید بر انیمیشن ها

 

زمانی بود که انیمیشن های مبتنی بر فایلی که در macromedia ساخته شده بودند بر روی اینترنت محبوب بودند. اما با توجه به محدودیت های آنها، از بین رفتند. در حال حاضر، آنها به لطف بهبود HTML5 و CSS3 بازگشتند و تجربه کاربر را پر جنب و جوش و تعاملی می کنند.

 

اکثر سایت ها اکنون به جای فیلم ها و تصاویر با استفاده از انیمیشن های ذرات شروع به کار کرده اند، زیرا این می تواند به راحتی در جاوا اسکریپت ایجاد شود، همانطور که بسیاری از کتابخانه ها وجود دارد، و کاربران را با تمام اطلاعاتی که از طریق ویدیویی که تماشا می کنند، فراهم می کند.

 

امیدوارم این مقاله براتون مفید واقع شده باشه. موفق باشید 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده