تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,356 بازدید
  • بدون نظر

افزایش سرعت سایت وردپرس و سئو سایت واقعا چه ارتباطی با هم دارند ؟

با سلام . ما امروز همراه با شما میخواهیم به بررسی رابطه بین سرعت سایت و سئو سایت ها و بازدید کنندگان سایت ها بپردازیم و همینطور راه کار هایی برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی مطرح کنیم.افزایش سرعت وردپرس

خب از اینجا شروع میکنیم که میتونم بهتون بگم که شما نباید فقط به فکر موتور های جستجو گر باشید و کاربران و بازدید کنندگان سایتتون رو فراموش کنید بلکه باید به بازدید کننده احترام بگذارید و سعی کنید که بازدید کننده سایتتان به راحتی به مطالبی که میخواهد دستیابی پیدا کند و این هم به تازگی برای موتور های جستجوگر مثل گوگل مهم شده و هم اینکه اگر شما این اصل مهم رو مد نظر قرار بدهید میتوانید به راحتی تا حدود نصف بازدیدکنندگان خود را به یک دنبال کننده واقعی و طرفدار همیشگی سایتتون تبدیل کنید به صورتی که اگر شما را در پایین صفحه گوگل ببیند به بقیه سایت ها توجه نکند و اول سایت شما رو بازدید کند تا به هدفش برسد و هم شما به هدفتان رسیده اید . همینطور گوگل برای رتبه دهی به سایت ها از معیار سرعت سایت استفاده میکند .

افزایش سرعت وردپرس

تا اینجا براتون از اهمیت سرعت سایت گفتم ولی حالا راهکار های افزایش سرعت رو میگم .

 

۱ – کاهش تبلیفات داخل صفحه مثل پاپ اپ

شاید فکر کنید که دارید ضرر میکنید ولی واقعا تبلیغات زیاد هر سایتی رو میتواند نابود کند. با استفاده از کد های تبلیغاتی در سایتتان سرعت لود سایت شما کاهش یافته و باعث بالا رفتن bounce rate سایت شما خواهد شد. به زودی مطلبی در مورد bounce rate در میهن وردپرس قرار خواهیم داد.

 

۲ – استفاده از قالب سبک و مناسب

همواره قالب های حرفه ای هستند که با ظاهر بسیار زیبا باز هم حجم بسیار کمی دارند.

 

۳ – خریداری یک هاست مناسب و پر سرعت

یکی از دلایلی که شما هرکاری میکنید ولی باز هم سرعت سایتتون پایین هست کمبود منابع هاست سایت هست که به دلیل محدودیت های زیاد اعمال شده روی سرور باعث کاهش سرعت شما میشود ولی پیشنهاد من خرید هاست ایران میباشد که هم داخل ایران میباشد و سرعت بسیار بالا و مناسب سایت شماست

 

۴ – فعال کردن کش سایت

کش یک حالتی هست که قسمت هایی از سایت را که در مدت طولانی تغییر نمیکند مثل لوگو سایت رو در کش مرورگر ذخیره میکند تا بازدید کننده هر بار که از سایت بازدید میکند دیگر لازم نباشد که هر دفه لوگو شمارو دریافت کند و این هم از پهنای باند شما کم میکند و هم سرعت سایتتان را افزایش میدهد .

برای فعال کردن کش افزونه های مشهوری وجود دارد . افزونه wp rocket یکی از این افزونه ها هست. می توانید از افزونه w3 total cache هم استفاده کنید.

 

قسمت دوم آموزش افزایش سرعت وردپرس رو هم فردا در میهن وردپرس بخونید ، مطالب مفیدی دارد .

مطالب قسمت دوم :

فعال کردن gzip

افزونه های افزایش سرعت

عکس ها و سرعت سایت

سرعت سایتتان را رتبه دهی کنید

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده