تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,478 بازدید
  • بدون نظر

پوشه بندی کردن رسانه وردپرس

پوشه بندی کردن رسانه وردپرس در ایجاد نظم و ساماندهی رسانه کمک شایانی به مدیر و وبمستر سایت میکند و این امر باعث میشود در طول مدت مدیریت بهتری را برای ساماندهی رسانه داشته باشید .

پوشه بندی کردن رسانه وردپرس

با پوشه بندی کردن رسانه وردپرس می توانید پوشه هایی را ایجاد کنید و فایلها را در پوشه های مخصوص قرار دهید تا در هنگام نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید .

در این آموزش یک افزونه مناسب برای دسته بندی کردن پوشه ها به شما معرفی میکنیم که بعد از نصب آن بدون اعمال تنظیمات خاصی میتوانید از این قابلیت مهم استفاده کامل ببرید .

افزونه پوشه بندی رسانه وردپرس

افزونه WordPress Media Library Folders در مخزن وردپرس با ۶ هزار نصب فعال برای شما در دسترس میباشد و میتوانید در بخش افزونه ها > افزودن این افزونه را نصب نمائید .

پوشه بندی کردن رسانه وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه پوشه بندی رسانه وردپرس گزینه ای به نام Media Library Folders در زیر منو رسانه نمایش داده میشود که با کلیک بر روی این گزینه میتوانید به بخش مدیریت رسانه مراجعه و تغییرات لازم را طبق آموزش زیر اعمال نمائید .

پوشه بندی کردن رسانه وردپرس

۱ – add folder : میتوانید با انتخاب پوشه مادر و کلیک بر روی گزینه add folder یک پوشه با نام دلخواه ایجاد کنید .

۱ – add file : طبق دستور عمل بالا میتوانید یک فایل ایجاد کنید .

۲ – در این بخش به راحتی میتوانید با درگ کردن فایل ها را به پوشه ها منتقل کنید .

نتیجه :

با انتخاب افزونه پوشه بندی رسانه وردپرس به راحتی میتوانید تمامی فایل ها و پوشه های خود را ساماندهی کنید و در نتیجه از مرتب بودن فایل ها و رسانه خود لذت ببرید سعی کنید در شروع یک کسب کار تمامی موارد خود را دسته بندی کرده و بصورت منظم کسب و کار خود را توسعه بدید .

 

دانلود افزونه

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط