تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,489 بازدید
  • بدون نظر

ایجاد وضعیت پست سفارشی برای مطالب وردپرس

ایجاد وضعیت پست سفارشی برای مطالب وردپرس

در وردپرس هنگامی که پست جدیدی اضافه می کنید در متاباکس انتشار در قسمت وضعیت گزینه های منتشر شده، برای بازبینی، زباله دان، خصوصی، پیش نویس و غیره موجود است. شما می توانید پست خود را طبق این موارد تنظیم و به انتشار بگذارید. حال اگر قصد دارید یک وضعیت جدید به نوشته خود اضافه کنید این آموزش را با دقت مطالعه کنید.

روش 1. ایجاد وضعیت پست سفارشی با استفاده از افزونه

این روش ساده تر است و برای اکثر کاربران توصیه می شود. برای شروع افزونه Edit Flow را از سایت wordpress.org دانلود و نصب کنید. پس از فعال کردن افزونه، منو جدیدی به نام Edit Flow در پیشخوان وردپرس ایجاد می شود.

Edit Flow با بسیاری از ویژگی های مفید همراه است، و شما می توانید آنها را فعال/ غیرفعال کنید. اکنون روی دکمه Edit Statuses زیر باکس Custom Statuses کلیک کنید. این افزونه به طور اتوماتیک سه وضعیت پست سفارشی زیر را ایجاد می کند:

Pitch: استفاده شده برای مطالب جدید که به صورت پیش فرض نیز برای همه نوشته ها فعال شده است .

Assigned: هنگامی که یک پست یا مطلبی را به یک نویسنده خاص اختصاص می دهید.

In progress: مطلبی که نویسنده در حال کار کردن روی اون هست اما به صورت پیش نویس در دسترس نمی باشد.

پس از وارد شدن به صفحه، اولین وضعیت سفارشی خود را ایجاد کنید. در ستون سمت چپ نام و توضیحات وضعیت دلخواه خود را بنویسید و با کلیک بر روی دکمه Add new status تغییرات خود را ذخیره کنید. سپس در ستون راست وضعیت جدید ایجاد شده را مشاهده کنید. همچنین میتوانید وضعیت سفارشی را در هر زمان حذف و ویرایش کنید.

حال یک نوشته جدید ایجاد کنید. (نوشته ها> افزودن نوشته). در متاباکس انتشار در قسمت وضعیت روی لینک آبی رنگ ویرایش کلیک کنید. بعد در منو باز شده گزینه های جدید و وضعیت جدیدی که در بالا اضاف کردید را مشاهده می نمایید. همچنین میتوانید در صفحه نوشته ها> همه نوشته ها مانند تصویر زیر وضعیت سفارشی جدیدتان را مشاهده کنید.

روش 2. ایجاد وضعیت پست سفارشی با استفاده از کدنویسی

در این روش باید کد قالب سایت وردپرسی خود را دست کاری کنید. به همین دلیل کمتر توصیه می شود. تنها کاری که باید در این مرحله انجام دهید این است که کد زیر را به فایل  functions.php  قالب خود اضافه نمایید.

سپس نام وضعیت سفارشی خود را با نام rejected جایگزین کنید. پس از اتمام کار وضعیت جدید به منو کشویی وضعیت در نوشته وردپرس اضافه می شود.

موفق و پیروز باشید.

  • انتشار :05 دسامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط