تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,971 بازدید
  • بدون نظر

محافظت از ایمیل در برابر ربات ها

 

محافظت از ایمیل در برابر ربات ها

 

حتما اطلاع دارید که ربات های اسپمر در پی ایجاد لیستی از ایمیل های مدیران سایت ها و کسب و کار های آنلاین هستند. در واقع این ربات ها به این منظور ساخته می شوند که سایت های مختلف را بررسی کرده و ایمیل های موجود در این سایت ها را جمع آوری کنند. سپس شروع به ارسال ایمیل های تبلیغاتی به این لیست ایمیل کنند و یا این لیست ها را به فروش برسانند. پس محافظت از ایمیل در برابر ربات ها یک امر بسیار مهم است.

 

و اینکه شما قطعا دوست ندارید هر روز با سیل عظیمی از ایمیل های تبلیغاتی رو برو شوید! از طرفی هم حتما مجبورید ایمیل پشتیبانی و بخش فروش خود را در سایتتان نمایش دهید تا کاربران بتوانند با شما از طریق ایمیل در ارتباط باشند. پس چاره کار چیست؟ با ایکس اسکریپت همراه باشید…

 

افزونه Email Address Encoder

 

محافظت از ایمیل در برابر ربات ها

 

این افزونه در واقع ایمیل های وارد شده در هر جای سایت شما (متن مطالب و برگه ها) را به کاراکتر های decimal و hexadecimal تبدیل می کند. با اینکار ایمیل برای کاربر بصورت یک متن معمولی نمایش داده میشود (مثل قبل) اما اگر کد نویسی صفحه را توسط view page source ، مشاهده کنید مانند تصویر زیر خواهد بود:

 

محافظت از ایمیل در برابر ربات ها

 

همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده کردید جای ایمیل از کاراکتر های decimal و hexadecimal استفاده شده است که متن ایمیل بصورت کد گذاری شده نمایش داده می شود و ربات های اسپمر تبلیغاتی نمی توانند این ایمیل ها را مشاهده کنند.

 

امیدواریم با استفاده از این افزونه از شر پیام های تبلیغاتی و اسپم راحت شوید. و از ایمیلتان در برابر ربات ها محافظت کنید. فقط کافیه افزونه را نصب و فعال کنید. امیدوارم از این افزونه لذت ببرید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط