تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,939 بازدید
  • بدون نظر

افزونه Parsi Text ADS

سلام خدمت همراهان خوب ایـکـس اسـکـریـپـت 🙂

تبلیغات موضوع بسیار مهمی است که به عنوان یک فرآیند تجاری ، اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات را به مشتریان ارائه می دهد و راهی مناسب جهت ترغیب و جذب مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می‌باشد.تبلیغات اینترنتی مزیت های بسیار زیادی دارد مانند دسترسی گسترده و شبانه روزی بودن آن،بیشتر شرکت های تجاری به شرطی که تبلیغات درستی داشته باشند می توانند به مسیر خود ادامه دهند.

 

چگونگی افزودن تبلیغات متنی در وردپرس

 

شما با استفاده از روش‌های مختلفی در وب سایت‌های وردپرس خود می‌توانید کسب درآمد کنید، یکی از راه‌های رایج کسب درآمد از وبسایت درج تبلیغات در آن می‌باشد.

افزونه Parsi Text ADS

در این مقاله از سایت ایکس اسکریپت افزونه‌ای کاربردی را به شما معرفی می کنم که با استفاده از آن می توانید تبلیغات متنی را در سایت وردپرس خود قرار داده و به راحتی انها را مدیریت کنید.

افزونه های زیادی در زمینه تبلیغات متنی وجود دارد اما ما یکی از بهترین این افزونه ها جهت ایجاد تبلیغات متنی را به شما معرفی خواهیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی افزونه Parsi Text ADS

 

افزونه وردپرس Parsi Text ADS در مخزن وردپرس به ثبت رسیده ، این افزونه کاملا فارسی می باشد، و به شما کمک می کند تا تبلیغات متنی با ظاهری بسیار زیبا در سایت خود داشته باشید .

یکی از مشکلاتی که بیشتر مدیران و وبمستران با آن روبرو هستند ، مشکلات مربوط به زمان شروع و پایان تبلیغات می باشد.با استفاده از این افزونه می‌توانید تبلیغات متنی خود را به صورت زماندار در قالب یک ابزارک در وبسایت وردپرس خود قرار دهید و وقتی که زمان پایان یک تبلیغ فرا رسید افزونه به صورت خودکار آن تبلیغ را حذف می کند و به شما اطلاع می دهد.

ویژگی های افزونه وردپرس Parsi Text ADS

 

  • ایجاد نامحدود تبلیغات متنی در وبسایت وردپرس
  • امکان جستجو در بین تبلیغات
  • پشتیبانی از زبان های فارسی و انگلیسی
  • امکان مدیریت زمان بندی تبلیغات
  • قابلیت نمایش وضعیت تبلیغات در پنل مدیریتی
  • امکان اضافه کردن مواردی مانند عنوان، توضیحات، نام دامنه، اطلاعات تماس مشتری
  • دارای تنظیمات ظاهری متنوع برای تبلیغات
  • اطلاع شما از نمایش تبلیغاتی که زمان آنها به پایان رسیده است

 

نصب و فعال سازی افزونه

 

پس از دریافت افزونه و نصب و فعال سازی آن گزینه ای در منو پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد شد که با رفتن به آن می‌توانید تبلیغات خود را اضافه کنید.

تنظیمات افزونه Parsi Text ADS

مانند تصویر بالا برای ایجاد تبلیغ جدید ابتدا آدرس مقصد را بدون http وارد کنید و در قسمت بعدی توضیحات مربوط به تبلیغ را وارد کنید.سپس از قسمت نام دامنه، نام سایت خود را وارد کرده و از بخش رنگ تبلیغ هم رنگ مورد نظر برای تبلیغ متنی را انتخاب کرده و در نهایت در بخش پست الکترونیک و ماره تماس ، شماره تماس و یا هر راه ارتباطی دیگری از مشتری را وارد کنید تا در صورت پایان یافتن آگهی  بتوانید با او در تماس باشید.

از بخش انتشار آگهی نیز می‌توانید تاریخ انقضای تبلیغ خود را مشخص کنید تا در صورت به اتمام رسیدن آن به صورت خودکار از سایت حذف شده و نمایش داده نشود.

موفق باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط