تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,367 بازدید
  • بدون نظر

مطمئنن شما وردپرسی عزیز یک مطلب جدید در وردپرس راه اندازی کردید و مایل هستید پیوند و آدرس مطلب رو به انگلیسی ایجاد کنید . اما به محض تایپ عنوان مطلب در وردپرس بعد از چند ثانیه میبینید که همان عنوان فارسی به طور خودکار بجای پیوند و آدرس سایت درج شده است .

ترجمه خودکار پیوندهای یکتا در وردپرس

اما در این مقاله به شما آموزش میدیم که چطور بتونید بصورت خودکار عنوان نوشته را ترجمه و در پیوند یکتا خود یا همان آدرس پست وارد نمائید .

با ما همراه باشید .

در این آموزش وردپرس از ایکس اسکریپت افزونه‌ای به شما معرفی کنم که با استفاده از آن به راحتی میتوانید بصورت خودکار آدرس مطالب سایت را به لاتین ترجمه کنید و دیگر نیازی به این نداشته باشید تا به صورت دستی آدرس‌ها را ویرایش کنید.

ترجمه خودکار آدرس مطالب وردپرس

افزونه ای که به راحتی این قابلیت رو برای شما ایجاد میکند با نام Simple Slug Translate در مخزن وردپرس موجود میباشد و تنها با جستجو در بخش افزودن افزونه میتوانید طبق تصویر زیر افزونه را جستجو و بعد با کلیک بر روی نصب و فعال سازی این قابلیت رو به وردپرس خود اضافه کنید .

ترجمه خودکار پیوندهای یکتا در وردپرس

ترجمه خودکار آدرس مطالب وردپرس

بعد از اینکه افزونه بر روی وردپرس شما نصب و فعال شد میتوانید طبق تصویر زیر در بخش پیشخوان بر روی گزینه Simple Slug Translate در زیر منوی تنظیمات کلیک نمائید .

ترجمه خودکار پیوندهای یکتا در وردپرس

تنظیمات و آموزش افزونه Simple Slug Translate

برای فعالسازی افزونه باید یک کلید API تهیه نمائید . برای همین کار بهتر است به آدرس ایجاد کلید API مراجعه کنید . ثبت نام انجام دهید و پس از تکمیل کردن فیلد های مورد نظر کلید api را دریافت و در بخش API KEY درج کنید .

ترجمه خودکار پیوندهای یکتا در وردپرس

دیگر تنظیمات را در حالت پیشفرض قرار داده و در پایان ذخیره کرده و اقدام به انتشار پست نمائید تا نتیجه نصب این افزونه را مشاهده کنید .

موفق و پیروز باشید .

 

دانلود افزونه

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده