تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,116 بازدید
  • بدون نظر

تغییر نام فرستنده ی ایمیل

آیا شما هم می خواهید که نام فرستنده ی ایمیل را در سایت خودتان از حالت پیش فرض وردپرس تغییر دهید تا در خروجی، ایمیل های وردپرس با نام دلخواه شما ارسال شوند؟؟؟

در حالت پیش فرض وردپرس از ‘WordPress’ برای نام ایمیل های ارسالی استفاده می کند که باعث می شود تمام ایمیل های ارسال شده توسط سایت شما با همین نام در ایمیل کاربر نمایش داده شود. در این نوشته قصد آموزش تغییر نام ایمیل وردپرس را داریم تا در ایمیل کاربر بتوانید نام دلخواه خودتان را نمایش دهید.

چرا باید نام پیش فرض ایمیل ها را تغیر دهیم؟

در حالت پیش فرض وردپرس با نام ‘WordPress’ از یک ایمیل آدرس غیر موجود ( wordpress@yourdomain.com ) به عنوان ارسال ایمیل استفاده می کند که ما تنها قصد تغییر نام آن را به نام دلخواهمان داریم.

از طرفی ایمیل های اطلاعیه ای بسیار مهم هستند و شما حتما باید از برند خودتا به عنوان نام ایمیل ها استفاده کنید. این امر باعث افزایش صحت برند شما و همچنین به رسمیت شناخته شدن برند شما برای کاربران می شود

تغییر نام فرستنده ی ایمیل در وردپرس با افزونه

 

ابتدا افزونه ی CB Change Mail Sender را که لینک دانلود آن را در انتهای همین نوشته قرار دادیم را از نخزن وردپرس دانلود کنید و پس از نصب و فعال سازی آن به بخش CB Mail Sender که توسط افزونه به ادمین بار داشبورد شما اضافه شده است. بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه ی تنظیمات افزونه بروید.

تغییر نام فرستنده ی ایمیل

در دو کادر بالا به ترتیب نام فرستنده ی ایمیل و ایمیل را وارد کنید. و در نهایت هم تغیرات را ذخیره کنید.

تمام شد!

از این به بعد تمام ایمیل های اطلاعیه ی سایت شما با نامی که در این افزونه تعیین کردید در ایمیل کاربر نمایش داده می شود.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده