تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,324 بازدید
  • بدون نظر

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

امروزه تقریباً همه موبایل دارند. 🙂 افراد تمامی کارهای خدماتی‌شان اعم از پرداخت قبوض و خرید اینترنتی و غیره را با موبایل سریع و راحت انجام می‌دهند. دیگر نیازی نیست زمان بگذارند، سیستم را روشن کنند و به اینترنت متصل شوند و فروشگاه‌های اینترنتی را بررسی و اجناس مورد نیازشان را خریداری کنند. در کل تمام وبگردی‌ها با موبایل صورت می‌پذیرد و از این سایت به آن سایت سوئیچ می‌کنند.

به همین دلیل بهتر است شما هم سایت وردپرسی خودتان را به اپلیکیشن موبایل برای راحتی کار کاربران خود تبدیل کنید. اگر ترافیک سایت خود را در گوگل آنالیتیکس چک کنید، خواهید دید که تعداد زیادی از کاربران شما از طریق تلفنهای همراه سایت شما را مشاهده و دنبال می‌کنند. به همین دلیل رسپانسیو بودن قالب‌ها یکی از موارد مهمِ در خرید قالب! که با دستگاه‌های دیگر مانند موبایل و تبلت هم سایت به‌درستی نشان داده شود.

به‌طورکلی، برخی از کسب‌وکارها می‌توانند با ایجاد اپلیکیشن موبایل، تجربه کاربری بهتری را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهند. به‌جای اینکه آنها در مرورگر از سایت شما بازدید کنند، می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن سایت شما را مشاهده، مطالب را دنبال و اجناس موردنظرشان را از آنجا خریداری کنند.

ساخت یک اپلیکیشن موبایل به‌طورمعمول نیاز به مهارت برنامه‌نویسی دارد.  اگر قصد دارید بدون دردسر و هزینه سایت خود را تبدیل به یک اپلیکیشن کنید،میتونید از 4 افزونه‌ای که در ادامه به شما معرفی می‌کنم، استفاده کنید.

1. AppPresser

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

AppPresser یک افزونه آسان برای استفاده از پلت فرم است که به شما کمک می‌کند تا سایت وردپرس خود را به یک اپلیکیشن موبایل تبدیل کنید. آنها یک قالب موبایل اختصاصی دارند کهمی‌توان از آن برای ایجاد یک اپلیکیشن برای سایت، فروشگاه ووکامرس یا سایت BuddyPress استفاده کرد.

2. MobiLoud

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

با MobiLoud  میتونید سایت‌های وردپرسی خود را به اپلیکیشن موبایل تبدیل کنند. آنها دومحصول دارند: یکی برای سایت‌های خبری یا وبلاگ، و دیگری برای سایت‌هایی که از ووکامرسیا سایر افزونه‌های پیچیده استفاده می‌کنند.

3. Androapp

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

AndroApp یک افزونه مفید دیگر است که سایت وردپرسی شمارا به یک اپلیکیشن موبایل تبدیل می‌کند. این افزونه با پشتیبانی آفلاین، قالب‌های متعدد، پشتیبانی بین المللی و بهاشتراک‌گذاری شبکه اجتماعی همراه است. به‌علاوه، این افزونه از ووکامرس و بادی پرس پشتیبانی نمی‌کند.

4. WPMobile.App

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

WPMobile.App به شما امکان می‌دهد یک اپلیکیشن موبایل برای سایت وردپرسیخود ایجاد کنید. شما می تونید یک لایسنس تمام‌وقت برای اپلیکیشن بخرید. همچنین، تمام تنظیمات و پیکربندی اپلیکیشن را می‌توان در پنل مدیریت وردپرسانجام داد. و با گوگل آنالیتیکس و تمامی افزونه‌های محبوب وردپرس سازگار است.

میتوانید تک‌تک افزونه‌ها را بررسی، در مورد آنها تحقیق کرده و بهترین را برای تبدیل سایت خود به اپلیکیشن اندروید به‌کار ببرید.

موفق وپیروز باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط