تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,830 بازدید
  • بدون نظر

سئو مطالب وردپرس

 

سئو مطالب وردپرس

 

اغلب ما می بینیم که مبتدیان افزونه SEO نصب و فعال میکنند،اماآنها هرگز از آن به درستی استفاده نمیکند. با استفاده درست از توابع SEO برای هر پست، شما قطعا می توانید رتبه بندی جستجو خود را بهبود بخشید. کارهای بسیاری می توانید انجام دهید برای بهینه سازی پست های وبلاگ خود که منجر به بهبود SEO  شما شود.در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از توابع SEO  در پستهای وردپرس استفاده کنید.

 

در ابتدااز افزونه وردپرس SEO by Yoast برای بهینه سازی پست های وبلاگ استفاده میکنیم.  یک کلمه کلیدی متمرکز  یک کلمه اصلی است که شما انتظار دارید مردم پستهای شما را با آن جستجو و پیدا کنند. اگر وبلاگ شما در رقابت با دیگر وبلاگهاست شانس پیروزی شما انتخاب صحیح کلمه کلیدی موثر است. در چنین وضعیتی، شما می توانید بازدید بیشتری با استفاده از کلمات کلیدی بلند داشته باشید. همیشه به یاد داشته باشید که مخاطب شما انسان ها هستند نه موتورهای جستجو. مردم علاوه بر کلمه کلیدی از عبارت ها هم در جستجوشان استفاده میکنند. کلمه کلیدی متمرکز شما می تواند یک عبارت باشد. جستجوگرها توسط Yoast اجازه می دهد تا شما یک کلمه کلیدی متمرکز برای پست های فردی خود انتخاب کنید. همچنین به پیدا کردن کلمات کلیدی مشابه کمک می کند

 

هنگامی که یک کلمه کلیدی متمرکز برای پست خود انتخاب کردید، SEO وردپرس  کلمه کلیدی استفاده شده را چندین بار  در قسمت های مختلف پست تان نشان می دهد.

 

عنوان پست مناسب

 

یک عنوان پست خوب برای جستجو شامل کلمه کلیدی متمرکز است که قابل خواندن توسط انسان باشد و بیشتر از 70 کارکتر نباشد و چشمگیر باشد. هنگامی که صفحه شما در نتایج جستجو ظاهر می شود، یک کاربر بر اساس عنوان جستجوگرها و توضیحات در قطعه جستجو تصمیم خواهد گرفت به روی آن کلیک کند یا خیر.بخش توضیحات ممکن است تغییر کند اما عنوان همان باقی خواهد ماند. اطمینان حاصل کنید که عنوان خود را در جستجوگرها  به درستی توصیف  کنید که مردم با کلیک روی آن به هدف مورد نظر برسند.

 

توضیحات متای مناسب

 

برخی از کارشناسان  SEO بر این باورند که تگ توضیحات متا در صفحه بی ربط شده است. با این حال، بسیاری دیگر مخالفند. اما ما به استفاده از توضیحات متا برای همه پستها توصیه میکنیم. شرح متا خوب می تواند بیشتر در مورد یک مقاله توضیح دهد. توضیحات متا نیز در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، به + Google  و در توییتر از طریق کارت های توییتر نشان داده می شود، از آنجا که در حال حاضر شما می دانید مردم توضیحات متا را میخوانند مطمئن خواهید شد که مفید است .محدوده توضیحات متا 155 کارکتر است. سعی کنید از کلمه کلیدی متمرکز خود پیش از توضیحات  در متا استفاده کنید.

 

دسته بندی ها و برچسب ها

 

سئو مطالب وردپرس

 

دسته ها و برچسب ها به شما کمک میکند مطالب خود را مرتب سازی کنید نه تنها برای خواننده خود بلکه برای خودتان و همچنین موتورهای جستجو.
از لینک دهی داخلی استفاده کنید. هنگامی که شما در حال نوشتن موضوع جدید هستید میتوانید آنرا به پستهای قدیمی خود لینک دهید.ارتباط داخلی یک راه عالی برای توسعه مفاهیم بین پست های جدید و قدیمی تان است. وردپرس اجازه می دهد پست های قدیمی خود را در داخل ویرایشگر پست جستجو کنید. با فشار دکمه لینک در ویرایشگر پیام و کلیک بر روی “یا پیوند به محتوای موجود”. یک جعبه جستجو باز میشود جستجو برای پست های قدیمی تر را که می خواهید لینک شود را تایپ کنید. پست را انتخاب کنید و روی اضافه کردن لینک کلیک کنید.

 

سئو مطالب وردپرس

 

هر پستی که شما در وب سایت خود منتشر میکنید پتانسیل این را دارد که ترافیک موتور جستجوی شما را افزایش  دهد با اضافه کردن داده های متا به پست های خود و نوشتن سرفصل های خوب و ارتباط بین مقالات قدیمی تر.

 

امیدواریم این مقاله مفید باشد. 🙂 شما برای بهینه سازی پستهای خود چه میکنید؟

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده