تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,849 بازدید
  • بدون نظر

نکات لازم قبل از نصب وردپرس و راه‌اندازی آن مانند هر سیستم مدیریت محتوایی حائز اهمیت بوده و قبل از شروع به فعالیت برای نصب وردپرس می‌بایست کلیه جوانب آن را بررسی کرده و موارد لازم برای راه اندازی وبسایت به صورت اصولی و صحیح را رعایت کنید.

در این مقاله از ایکس اسکریپت قصد دارم تا به نکات لازم قبل از نصب وردپرس بپردازم که پیش از نصب آن می‌بایست در رابطه با آنها مطالعه داشته باشید تا پس از راه‌اندازی وردپرس و شروع فعالیت آنها را به کار ببندید.

نکات لازم قبل از نصب وردپرس

نکات لازم قبل از نصب وردپرس

قبل از اینکه به بررسی این نکات بپردازم لازم است بدانید که، وقتی قصد دارید تا یک کسب و کار آنلاین راه‌اندازی کنید و از طریق آن به اعتبار مناسبی رسیده و کسب رتبه کنید، لازم است تا کلیه جوانب برای پیشرفت آن را بررسی کرده و از کلیه موارد مربوط به طراحی رابط کاربری، استفاده درست از محتوا و.. برای پیشرفت اصولی و مرحله‌ای استفاده کنید.

۱- انتخاب هاست مناسب

پیش از شروع کار می‌بایست یک هاست مناسب تهیه کنید. هاستی که انتخاب می‌کنید باید از شرکت معتبری باشد که همواره پشتیبانی مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن جزو اولین تعهدات آن باشد. به تازگی هاست‌هایی ارائه می‌شوند که به عنوان هاست وردپرس آنها را می‌شناسیم. این نوع هاست به دلیل کانفیگ مناسبی که برای وردپرس انتخاب شده‌اند گزینه مناسبی هستند.

۲- بک‌آپ و پشتیبان‌گیری مداوم

همواره باید شما یک نسخه پشتیبان از سایت خود داشته باشید و صرفا به این اکتفا کنید که میزبان شما از اطلاعاتتان پشتیبان تهیه خواهد کرد. برای پشتیبان گیری می‌توانید به صورت مستقیم با استفاده از گزینه بک‌اپ گیری سی‌پنل استفاده کنید و یا اینکه با استفاده از افزونه‌های رایگان و تجاری متنوعی که قابلیت‌هایی همچون پشتیبان گیری بر روی سرویس‌هایی همچون گوگل درایو، دراپ باکس و.. دارند استفاده کنید.

این نکته را همواره به یاد داشته باشید که پشتیبان گیری از وبسایت مانند بیمه نامه آن است.

۳- ارتقا امنیت وردپرس

مهم‌ترین چیز در یک وبسایت افزایش امنیت وردپرس و تلاش مداوم برای استفاده از جدیدترین راهکارها برای افزایش امنیت وردپرس می‌باشد. اولین مورد برای امنیت وبسایت توسط میزبانی وب شما صورت می‌گیرد که حتما باید از آخرین نسخه سیستم و کانفیگ سرور استفاده کرده باشد تا در بالاترین سطح امنیتی قرار گیرید.

پس از میزبانی این خود شما هستید که با استفاده از افزونه‌های امنیتی و راهکارهایی که برای افزایش امنیت در وردپرس در مقالات مختلف ایکس اسکریپت به آنها پرداخته‌ایم استفاده کنید تا سایت ایمنی داشته باشید.

۴- استفاده از شبکه‌های اجتماعی

این روزها با افزایش رو به صعود کاربران و حضور آنها در انواع شبکه‌های اجتماعی، این شبکه‌های اجتماعی هستند که نقش بسیار مهمی برای تبلیغات محصول، جذب کاربران، اطلاع رسانی و.. ایفا میکند.

اطمینان حاصل کنید که کاربران می‌توانند راه‌هایی برای ارتباط با وب سایت شما داشته باشند و بر روی شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، یوتیوب و … نمایش داده شود تا بازدید مطالب شما نیز افزایش پیدا کرده و ضمن آن بتوانید به فروش محصولات خود بپردازید.

۵- سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی وردپرس صرفا با استفاده از افزونه محقق نشده و باید از قالبی استفاده کنید که به میزان کافی بهینه باشد و از طرف دیگر محتوایی که درج می‌کنید با استفاده از لینکدهی به سایر محتوای مرتبط ارزش آنها را بالاتر برده و صرفا بر روی چند کلیدواژه برای مطالب تمرکز نکنید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده